تنفس

به نام آنکه فکرت آموخت

تنفس

به نام آنکه فکرت آموخت

تولدت مبارک۱

بهمن ماه یادآور خاطرات بسیار خوبی برای ماست .ششم بهمن روزی که خدای مهربان علیرضای دوست داشتنی را به ما هدیه داد.

بارالها از تو برای همه خوبیها و مهربانی هایت که هیچ وقت از من دریغ نداشته ای سپاسگزارم....

علیرضا ی مهربان

همیشه دوست داشتن هایت متفاوت است ،شفاف ،صادقانه ،صمیمی و به دور از هر گونه تکلف ...

یادم نمی رود همین چند روز پیش که بیمار بودم و تو از مدرسه که آمدی مرا ندیده بودی ،وقتی رفتی بخوابی آمدی کنار تخت مرا صدا زدی ،گفتی: مامان بیا جلو و من خسته و ناراحت گفتم :حالم خوب نیست گفتی :مامان تو رو خدا بیا جلو ٬بیا جلو ٬من با بی حالی صورتم را جلو آوردم گفتی :مامان من از ظهر قیافه ات را ندیدم دلم تنگ شده ...

کلامت به من جان داد روح داد انگیزه داد و فردا حالم به خاطر تو بهتر شد دوستت دارم خیلی زیاد ....

امیدوارم صد سال  زیر سایه امام زمان (عج)با سلامتی و موفقیت زنده باشی ،دعا گویت هستم ...


                                                  تولدت مبارک عزیزم


نظرات 5 + ارسال نظر
محمد چهارشنبه 6 بهمن‌ماه سال 1389 ساعت 09:15 ب.ظ http://www.hubut.blogsky.com

سلام:

من هم تولد پسر تان، علیرضای عزیز را تبریک میگم و برایش

آرزوی عاقبت به خیری، دارم.

سلام
سپاسگزارم...
خداو ند عزیز شما رو هم براتون نگه دارد.

دانیال چهارشنبه 6 بهمن‌ماه سال 1389 ساعت 11:44 ب.ظ

میشود با یک اشاره که بوی صداقت و مهربانی داشته باشد ، وجود هر کسی را تسخیر کرد ....
جسارت بنده را در تاخیر درج لینک نادیده بگیرید !

قلب ها دریچه نفوذند و آنکه صادقانه نفوذ کند پایدار ترین مهمان است...
اختیار دارید جناب دهقانیان !

عبدالرضا شنبه 9 بهمن‌ماه سال 1389 ساعت 01:58 ب.ظ http://abdreza.blogfa.com

سلام
مادر بودن نعمت بزرگی است که فقط به خانم ها داده شده.انشالله فرزندتان را خدا حفظ و خوشبخت کناد.

سلام
ممنون
خداوند مادر شما را هم براتون حفظ کند انشالله.

د یکشنبه 10 بهمن‌ماه سال 1389 ساعت 07:57 ب.ظ http://www.navayebinayai.blogfa.com

سلام به شما و همه مادرای عزیزی که با تمام وجود٬ بهترینها یعنی دعاهای خالصانشونو تقدیم فرزندانشون میکنن.
تو روخدا بچه های بقیه رافراموش نکنید که شاید خدا بیشتر منتظر شنیدنشه
تبریگ میگم هم تولدشونو هر چند گذشته . و هم اینکه
زیبا ترین ها را به خوبی از شما یاد گرفته.
ممنون از حضورتون
یا علی

سلام
چشم حتما
ممنونم
در پناه حق

[ بدون نام ] پنج‌شنبه 21 بهمن‌ماه سال 1389 ساعت 04:11 ب.ظ

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد