تنفس

به نام آنکه فکرت آموخت

تنفس

به نام آنکه فکرت آموخت

همراهی با یار

روز دوشنبه یکی از روزهای به یاد ماندنی بر صفحه ی روزگارمان شد و همراه با بارش باران ماهم خود را تطهیر کردیم و دلهایمان را به دوستیها سپردیم و مهر تاییدی بر پیوند های قلبی امان نهادیم تا یک بار دیگر برایمان یاد آوری شود که آن چه بر دل نشیند چه طعم شیرینی دارد . این روز مثل اینکه آسمان هم با ما همراهی میکرد بارش نم نم باران چه لطافتی را به این دیدار می بخشید . جمع گرم دوستانی که زحمت کشیده بودند از را ه های دور آمده بودند گرمای دوستیها را دو چندان میکرد .

آنچه در این دیدار برایمان ماندگار تر شد روحیه ی عزیزان جانباز بود. ما رقته بودیم دل آنها را شاد کنیم اما آنها دلهایمان را قوت بخشیدند و شاد کردند و با عطر دلنشین صداقت و پاکی و معنویتشان ما را معطر کردند .

دوست خوبمان ،جناب آقای وفایی از سخنان متین و خردمندانه اتان بسیار استفاده کردیم و لذت بردیم.

و همچنان جناب حاج موسی سلامت که با صحبتهای گرم و دلنشینتان به دلهایمان گرمی بخشیدید.

برادر بزرگوار آقای محمد زاده ، صداقت و صبر و تحملتان قابل ستایش است و از شما سپاسگزاریم که ما را در جمع پر مهرتان پذیرفتید .

دوست ارجمند آقای آبیاری ، روشنی نظر و اندیشه ی ارزشمندتان در راستای اهدافتان در ذهن ما خواهد ماند.

از خداوند سلامتی و سعادت شما را خواهانیم.

امید که خداوند به این اندیشه های والا اندیشه هایمان را نورانی کند.

خدایا از تو سپاسگزاریم که وسیله استحکام و دوستی میان ما هستی .

ما هم طراز عشق ندیدیم واژه ای                       از بس بلند بود و هم اندازه ای نداشت


نفس عمیق :وسعت جهان هر کس به اندازه ی وسعت فکر اوست . امام علی (ع)

نظرات 30 + ارسال نظر
سهبا سه‌شنبه 6 اردیبهشت‌ماه سال 1390 ساعت 08:49 ق.ظ http://sayehsarezendegi.blogsky.com/

سلام عزیزترین . چه لحظات نابی بود همراهی با شما در کنار آنها که خود مظهر مجسم عشقند . نمیدانم چرا زبانم نمی چرخد امروز به کلام ...
جز اینکه باز هم از شما سپاسگزاری کنم ، و اینکه قدردان باشم حضور کوتاهم را در بین شما عزیزان . ممنونم مهربانم .

سلام عزیز مهربان
ما هم از از این همنشینی لذت بردیم و بسیار خوشحال شدیم . زحمت کشیدید...

مامان امیر عباس سه‌شنبه 6 اردیبهشت‌ماه سال 1390 ساعت 09:10 ق.ظ http://www.pesaremaman.parsiblog.com

سلام.خوش به سعادتتون خیلی دلم می خواست همراهتون بودم

سلام .انشالله دیدارهای بعدی در خدمتتون باشیم.

دختران باباعطا سه‌شنبه 6 اردیبهشت‌ماه سال 1390 ساعت 10:01 ق.ظ http://babaata.blogfa.com

سلام علیکم
ممنونم از حضورتون
زیارت شما هم قبول
الحق و الانصاف که دیدار با جانبازان، روحیه انسان را دگرگون می کند و انرژی مضاعف می دهد
یاعلی

سلام
متشکرم ،بله همینطوره !
اما جای شما بسیار خالی بود.

تسنیم سه‌شنبه 6 اردیبهشت‌ماه سال 1390 ساعت 10:25 ق.ظ http://t36.blogsky.com

سلام.خیلی ممنونم که یادم بودید.ایشالا در برنامه های اینده میبینمتون.و ایشالا که این برنامه هاتون تداوم داشته باشه.

سلام
من هم امیدوارم که همه ی دوستان را در مکانهای خوب ببینم .

س سه‌شنبه 6 اردیبهشت‌ماه سال 1390 ساعت 10:28 ق.ظ http://eisila.parsiblog.com

سلام. ما همچنان در حسرت دیدار روی دوست!
حداقل عکسهاتونو بذارید تا ما هم نفس بکشیم : آه!! خدایا شفا بده به هر چه بزرگ هست و هرچه رئوف و هرچه سوار مرتبت عالی !

سلام
دیروز همه اش ذکر خیر سرکار بود با دوستان . ما هم مشتاق دیدار شما هستیم .
آمین...

روتین های یک طلبه سه‌شنبه 6 اردیبهشت‌ماه سال 1390 ساعت 10:36 ق.ظ http://rutin.blogsky.com

سلام....
راست میگی.برادر خانوم منم جانبازه و یکی از پاهاش قطع شده.
ولی تو زندگی به اندازه 10 تای ما انرژی داره و تلاش میکنه...
خانومش میگفت بعضی وقتها من فراموش میکنم که موسی(اسمشه) پاه نداره...

سلام
نیرو و توان برگرفته از ایمان و معنویت .
و در اطرافمان چه بسیار افرادی که علاوه بر سلامتی از همه ی نعمت ها برخوردارند و همیشه دهان به شکایت باز...

س سه‌شنبه 6 اردیبهشت‌ماه سال 1390 ساعت 12:26 ب.ظ

متشکرم از لطف عالی. من هم مشتاقم.
فرزندان من خیلی زیبا در حال زندگی هستند و فقط من آنها را نمی بینم.
این همه داد و فریادم را نمی شنوید که همه را دوست دارم دوست داشته باشم و هیچ کس را دوست ندارم و همه را دوست دارم؟!!!!
عکس بهارم را چند بار عوض کردم. دیدید؟

اینها برای این است که من ادبیاتم ضعیف است بانو !
انشالله که سلامت باشند و تندرست .
احساس مادرها با فرزندان بسیار متفاوت است متاسفانه هیچگاه فرزند نمی تواند مانند مادر محبت داشته باشد !
عکس بهار عزیز را متاسفانه ندیدم !!!

گمنام سه‌شنبه 6 اردیبهشت‌ماه سال 1390 ساعت 05:51 ب.ظ http://www.ashenaye-ghareb.blogfa.com

خوش به حالتون

انشالله دیدار بعدی با شما باشیم

س سه‌شنبه 6 اردیبهشت‌ماه سال 1390 ساعت 07:34 ب.ظ

روی کلمه ی رنگی خنده های بهار کلیک کنید یکی از عکس هاش هست.

هر چه کلیک میکنم متاسفانه لینک اش باز نمی شود !

زیتون(روان شناسی ازدواج ) سه‌شنبه 6 اردیبهشت‌ماه سال 1390 ساعت 08:04 ب.ظ http://zatun2000.persianblog.ir

عالی است بعضی ها فکرشون واینده نگری اشو ن تانوک دماغشون هم کمتره یعنی نمیدونند اگرماست بابرنج بخورند اب ازدماغشون راه میفتدبراساس افزوده شدن اسیدبدنشون بعدمیگن برو کنارسرماخوردم نمیخوام ببوسمت سرمارامیخوررررررررررررررررری
اخه نمیگن چطوری؟دکتراهم همینطورند سم می نویسندبخوریم عقلشون کوتاه ترازنوک دماغشون است

چی عالی است ؟؟؟

مریم سه‌شنبه 6 اردیبهشت‌ماه سال 1390 ساعت 09:55 ب.ظ http://najvaye-tanhai.blogfa.com

سلام تو پروفایلتون خووندم:شغل مشاور
چه جالب مامان منم مشاوره و و راهنمای زندگی و تحصیلی
اما بعضی موقع ها به مزاح هم که شده بهش می گم مامان جونم همه رو عاقل کردین اما بچه های خودتون هنوز دیوونه ی عشقن شما هم برای خانواده تون اینطوری هستین؟
جوابتون می تونه جالب باشه
یا علی مدد

سلام عزیزم
مادر بزرگوارتون میدونند که دیوونه ی عشق بودن بهتر از عاقلیه ! ایشون راه نزدیکتر را انتخاب کردند
_____________________

بله گاهی حل مشکلات مردم راحتره به علت اینکه نگاه بیرونی به مسائل داری ! و داشتن مادر مشاور این حسن رادارد که تفکر و آگاهی اش حاکم بر خانواده می شود . اگر مشکلی پیش بیاید علت یابی میکند و راهکارش را پیدا میکند و درصدد حلش بر می آید(برای من بارها پیش آمده مشکل را سریع تشخیص دادم ) اما با همه ی اینها داشتن مادر مشاور دلیل بر این نمی شود که فرزند او مشکلی نداشته باشد و یا لزوما در زندگی برای فرزندانش مشکلات روحی پیش نیاید !!!
خوش آمدی عزیز

دانیال سه‌شنبه 6 اردیبهشت‌ماه سال 1390 ساعت 11:57 ب.ظ http://www.danyal.ir

موجی بودم که محو زیبایی نگاه تو و تنهایی پر خاطره ات شدم
کاش بودیم !

کاش بودی و عظمت مقاومت و تحمل را از لابه لای نگاه های عاشقانه اشان می دیدی !

کمنام چهارشنبه 7 اردیبهشت‌ماه سال 1390 ساعت 01:18 ق.ظ



http://asheghehemmat.blogfa.com/9002.aspx

مردم عزیزایران1خواهش دارم برای تیم محبوبم دعاکنید1جام بگیریم این تیم رنگ سرخ خونه شهذایادآورآنست

چشم ،جناب حاج موسی سلامت عزیز ،با اینکه اهل فوتبال نیستم بخاطر شما دعا می کنم !

صبرا چهارشنبه 7 اردیبهشت‌ماه سال 1390 ساعت 12:31 ب.ظ http://www.sabraa.blogfa.com

سلام.
خوش به سعادتتون.
خیلی دوست داشتم همراهتون بودم!!!
یعنی داشتم تلاش میکردم که بیام ولی خب یه کلاس پیش اومد و ثابت شد بهم کم سعادتی خودم!!!
ماجور باشید عزیز...
التماس دعا

سلام
انشالله در فرصت های آتی در خدمتتون باشیم .
البته ما به یادتون بودیم...

هستی چهارشنبه 7 اردیبهشت‌ماه سال 1390 ساعت 02:24 ب.ظ http://golhayezendegiman.persianblog.ir/

سلام
زیارتتان قبول
با دل باید رفت به آنجا
به دللللللللللللللللللللللللللللللللل
زیارتتان قبول
اجرتان با خدا
انشاالله دیدار بعدی با هم می ریم پیش حاج آقا سلامت
اگر بهم افتخار بدید البته

سلام
ممنونم هستی عزیز
من هم بسیار خوشحال می شوم با شما به این دیدار بروم.

هستی چهارشنبه 7 اردیبهشت‌ماه سال 1390 ساعت 02:26 ب.ظ http://golhayezendegiman.persianblog.ir/

اگر به کعبه با پاهایتان بروید شما باید بگردید
اگر با دلتان بروید خدا دور شما می گردد
پس امیدوارم ثارالله را هم با چشم دل رفته باشید که فرشتگان خدا دور شما بگردند

افسوس قسمت من نبود در خدمت بزرگواران باشم
لایق نیستم و نبودم

بعضی ها اصلا از خوشحالی بیدل بودند...
اختیار دارید .
انشالله قرار بعدی را با هم می گذاریم . خوبه ؟

سعادت چهارشنبه 7 اردیبهشت‌ماه سال 1390 ساعت 03:45 ب.ظ http://negahegomshode.blogfa.com

تنفسی کردی...
...
. . .

آن هم چه تنفسی ...
...
. . .

ثنائی فر پنج‌شنبه 8 اردیبهشت‌ماه سال 1390 ساعت 12:20 ق.ظ http://www.sanae.blogfa.com

از شما بسیار متشکر بابت زحمات دوشنبه منتظر برنامه های دیگر هستم

و چه نیازمند بودم در این صحرای خشک برای رفع عطش قطراتی باران را

و ناگهان آسمان به یاری آمد تا مبادا عرق شرم چهره دنیا زده ام در برابر رسلان نور دیده شود و خجل شوم

چه بزرگ بودند چه کوچک بودم آنچه را که دادندم قدرتی باید تا بارش بعد نگه دارمش

و باز هم سپاس

خواهش می کنم .انشالله...
باران همراهی امان نمود تا همدلی و همراهی را در ذهنمان ماندگار کند .امید که بارقه های نور و دوستی برکت معنوی زندگی امان باشد.
با حضورتان قدم رنجه فرمودید .

مریم پنج‌شنبه 8 اردیبهشت‌ماه سال 1390 ساعت 02:49 ب.ظ http://najvaye-tanhai.blogfa.com

باز هم سلام!
(داشتن مادر مشاور این حسن رادارد که تفکر و آگاهی اش حاکم بر خانواده می شود . اگر مشکلی پیش بیاید علت یابی میکند و راهکارش را پیدا میکند و درصدد حلش بر می آید)
اما مادر من همراه با پدر همیشه مشکلات رو حل می کنن و این مشاوره بودنش هیچ وقت باعث نشده که تنهایی برای مشکل در خانه تصمیم بگیرن شاید براتون عجیب باشه مامان من حتی در اکثر مواقع از ماها هم کمک گرفته که داد من دراومده و بهش می گم آخه مگه خودت راهشو بلد نیستی من یا دادشم چی بهتر از تو داریم بگیم که می گه :این خودش (که از شما ها مشورت می گیرم) یه قسمت از روانشناسیه که می تونه به شماها اعتماد بنفس و قدرت تصمیم گیری بده
به نظر شما این درسته؟
راستی یه چیز عجیب دیگه:اونم اینه که با اینکه با مامانم دو تا دوست صمیمی هستیم اما شده که موضوعی رو نتونم بهش بگم با اینکه تمام حرفام و درددلام با مامانمه اما بعضی موقع ها حرفایی تو دلم هست که فقط می تونم به خدا بگم
یا علی مدد

سلام عزیزم
(ببینید منظور من این است مادری که بسیاری از علائم مثلا افسردگی را میداند یا بسیاری از مهارتهایی را که لازمه ی ارتباط خوب با همسر هست میداند از یک فرد ی که نمیداند تا حدودی جلوتر است نه اینکه این مادرلزوما مشکلی نداشته باشد !)
این که خیلی خوبه که مادرتون با پدر مشکلات را حل میکنند.اما اینکه از نظر دیگران استفاده میکند بسیار درسته . به دلیل اینکه همه ی انسانها با یک زاویه به موضوع نگاه میکنند و وقتی همه ی نظرات را جمع میکنی بعد تصمیم بهتری می توانی بگیری . بله مشارکت فرزندان در نظردهی خیلی خوبه اما آن کسانی که تصمیمم نهایی را می گیرند پدر و مادر هستند نه فرزندان ! درسته ؟ به همین دلیل است که اسلام هم به مشورت کردن اینهمه سفارش کرده .
ما در مشاوره گروهی همین کار را می کنیم مشکل را مطرح می کنیم و نظر و راه حل همه را می خواهیم اما نظر نهایی با توجه به بررسی نظرات جمع توسط مشاور گرفته می شود و بسیار این روش سود مند است.
اما اینکه همه ی حرفهایتان را نمی توانید به مادرتان بزنید بسیار طبیعی است . و بسیار خوب است که این حریم حفظ شود که احترام بجای خودش باقی بماند .همه ی افراد یک حرفهایی دارند که نمی توانند به همه بگویند چون ترس از قضاوت دارند و به مشاور می گویند چون با گفتن به او مورد قضاوت قرار نمی گیرند !
در مورد اینکه به خدا می گویید هم همین است . !!!
موفق باشید

دخترشهید جمعه 9 اردیبهشت‌ماه سال 1390 ساعت 02:14 ق.ظ http://sallambaba.blogsky.com

جای ما هم که خالی بود...!!!

بسیار خالی بود....
اما یادتون بودیم...

کهکشان مهر جمعه 9 اردیبهشت‌ماه سال 1390 ساعت 12:22 ب.ظ

سلام ممنون از توجه
شما که خوب نگاه نمی کنید به جواب ها شاید ما را ریز می بینید!!

سلام دوست خوب و عزیز
شاید اشکال از جای دیگر است . شما همواره بزرگید....

کهکشان مهر جمعه 9 اردیبهشت‌ماه سال 1390 ساعت 12:24 ب.ظ http://saadat38.parsiblog.com

زیارتتان قبول
ما هم دوست داشتیم باشیم. اما خودمان ملاقات را همیشه داریم!

ما به یاد همه ی عزیزانی که دوست داشتن باشند و نتوانستند بیایند بودیم...
عظمت نگاه های سرشار از صبر و استقامتشان را در قلبمان به یادگار گذاشتیم.
بسیار عالی است....

سهبا جمعه 9 اردیبهشت‌ماه سال 1390 ساعت 05:07 ب.ظ http://sayehsarezendegi.blogsky.com/

سلام عزیز مهربانم . خسته نباشید . آدینه تان بخیر .
من که همیشه دلتنگتان بودم ،حالا با دیدنتان بیشتر دلتنگ می شوم ! چه باید کرد ؟!

سلام بر سهبای مهربانی
چقدر خوب میدانی که جمعه روز کار است و تمام نمی شود ....سلامت و شاد باشی. دلتنگی آشنای دیرینه است و همراه همیشه ما.
من هم دلتنگ دیدارم !

محمد شنبه 10 اردیبهشت‌ماه سال 1390 ساعت 09:12 ق.ظ http://www.hubut.blogsky.com

سلام:
خواستم بیام و بگم،منتظر برنامه بعدی شما برای اتفاق مشابه
هستم،تا در پرتو آن انسانیت سرکوب شده ام،آزاد شود و بازیافت
شوم...............................................................

سلام و درود
امید که این همراهی ها سبب نشر اندیشه های والای انسانی برایمان باشد و بر معنویتمان بیافزاید و باور داشته باشیم در این دنیا چیزی بهتر از نیکی کردن نیست.

عبد شنبه 10 اردیبهشت‌ماه سال 1390 ساعت 03:28 ب.ظ http://abdreza.blogfa.com

سلام منم هستم...

سلام
شما بودید و هستید و خواهید بود ...اما کم پیدایید!

س شنبه 10 اردیبهشت‌ماه سال 1390 ساعت 05:00 ب.ظ

زود رنجی همه .
البته خودم من معتقدم زودرنج نیستم اما کسی برای من حقی قائل نیست من تعجب می کنم.
در جهان حقیقتم می گویم نه مجازی

شما که بزرگوارید ،در دنیای مجاز که همه برای شما احترام قائلند . اما در دنیای حقیقی حق را به کسی نمی دهند باید مطالبه کنیم !

مرتضی شنبه 10 اردیبهشت‌ماه سال 1390 ساعت 09:42 ب.ظ http://bazmandeyeg9.com

سلام بر خواهر بزرگوارم
همان مسایل قدیمی باعث دوری و مفارقت از احباب شده است
انشاالله به زودی بازمیگدم
جهت خالی نبودن عریضه شعری را در سایتم گذاشته ام
ملتمس دعای خیر شما هستم
دعاگوی وجود پر فیض دوستان و اعزا نیز می باشم

سلام و درود بر شما
امیدوارم خداوند به شما اجر و صبر عنایت بفرمایندو به زودی شاهد حضورپر مهرتان باشیم.
حتما می خوانم
دعاگوی شما هستیم

پروازی دوباره یکشنبه 11 اردیبهشت‌ماه سال 1390 ساعت 01:11 ق.ظ

سلام ...

بوی صبر و شهدا می آید از این بلاگ ...

نسیمی جانفزا می آید .... آره والله ...

فقط می گویم ... طوبی لکم ...
مارم دعا ....

سلام
معطر به عطر حضورتان می شویم با قدوم پر مهرتان
ما هم التماس دعا از شما خوبان

تسنیم یکشنبه 11 اردیبهشت‌ماه سال 1390 ساعت 10:12 ق.ظ http://t36.blogsky.com

سلام تنفس عزیز.واقعا شرمنده میکنید که هر طور میتوانید به من سر میزنید.امن هم واقعا به وجود شما و حضورتون عادت کردم.

سلام عزیز مهربان
من هم از حضورت بسیار خوشحال می شوم
بالاخره برای خبر گرفتن از دوست باید کمی تلاش کرد .

محب شهدا یکشنبه 11 اردیبهشت‌ماه سال 1390 ساعت 11:49 ق.ظ http://hadisenafs.blogfa.com

شهدا ساقی اند،ساقی کاری به خوب وبد آدها ندارد،کافیست بداند تشنه ای ،سیرابت می کند.
سلام خواهر .زیارت قبول.خوشا به سعادتتان که توفیق داشتید به دیدار کسانی بروید که در میان اینهمه آلودگی هنوز بوی خدا می دهند.
آمده ام دعوتت کنم که سری به سرای ما بزنید.
منتظرت خواهم بود.
الهی الحقنی بالشهدا والصالحین

سلام . خوش آمدی به کلبه ی ما
رونق بخشیدی عزیز
کاش همیشه تشنه باشیم ...
خوشا آنان که بوی خدا می دهند
حتما خدمت می رسیم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد