تنفس

به نام آنکه فکرت آموخت

تنفس

به نام آنکه فکرت آموخت

عرض ارادت

با سلام و عرض ارادت خدمت همه ی دوستان .خواستم به اطلاع همه ی عزیزان و مهربانانی که در این مدت در خدمتشان بودیم و از مطالبشان پر بهره بردیم برسانم به علت انجام چند کار تحقیقاتی نمی توانم تا مدتی در خدمتشان باشم . همه اتان را دوست دارم و به یادتان خواهم بود .

نظرات 70 + ارسال نظر
پروازی دوباره یکشنبه 18 اردیبهشت‌ماه سال 1390 ساعت 07:11 ب.ظ

سلام ...

ممنون بابت مهربانیتان ....
سلامتیتان آرزوی ماست ...
یا علی ..

سهبا یکشنبه 18 اردیبهشت‌ماه سال 1390 ساعت 07:44 ب.ظ http://sayehsarezendegi.blogsky.com/

سلام عزیزترین . این چند وقت یعنی چقدر ؟‌ اونوقت ما که دلمون تنگ میشه براتون چیکار باید بکنیم ؟!

دانیال یکشنبه 18 اردیبهشت‌ماه سال 1390 ساعت 07:47 ب.ظ http://www.danyal.ir

اگر اسم تحقیق و پژوهش باشد ،
بنده به عنوان اولین مشوق از تصمیمتان استقبال میکنم !
موفق باشید

س یکشنبه 18 اردیبهشت‌ماه سال 1390 ساعت 08:51 ب.ظ http://eisila.parsiblog.com

سلام.
هرازگاهی برگرد و به دلگاه ما سربزن
و ما را ببین
و نقشی بزن
و سیری بکن
و حرفی بگو
و چیزی شنو
و یادی بکن
و راهی بزن
و شعری بخوان
و...
هرچند دیر به دیر

دانیال یکشنبه 18 اردیبهشت‌ماه سال 1390 ساعت 09:20 ب.ظ http://www.danyal.ir

نه ، پشیمان شدم خانم تنفس ، هنوز نرفته دلتنگتان شدم
اصلا بگذارید خودخواه ترین آدم دنیا باشم و به شما بگویم
شما حق ندارید خسته شوید ، حق ندارید بروید
شما معلم من هستید ، این دریچه ای را که به رویم بازکردید همچنان نیمه باز است ، نکند میخواهید ما را به حال خودمان رها کنید که به هیچ پشتیبانی به هر ناکجایی برویم ؟
آیا نمیدانید با فرو ریختن معلم مرگ شاگرد حتمی است !
آخر این رفتن را فدای کدام مصلحت و تحقیق میکنید ؟!
کاش میدانستید که این تقلای من برای به حرف در آوردن شماست ، نکند به این تقلای مصرانه و کودکانه من بخندید؟
شما که این قدر بدجنس نبودید کامنت ها را بی جواب بگذارید!
به خدا اصلا دیگر طاقت دلتنگی ندارم و نمیتوانم به قضاوت سکوت شما بنشینم ، پس باش باش باش

تسنیم یکشنبه 18 اردیبهشت‌ماه سال 1390 ساعت 10:41 ب.ظ http://t36.blogsky.com

سلام تنفس عزیز.من تازه به وجودتان عادت کرده بودم.شما بروید انوقت من با دلتنگیهایم چکار کنم؟
بدون حرفهای ارامش بخش شما چطور این دل ناارام را ارام کنم؟ فقط میگویم که منتظرتان میمانم....

سهبا دوشنبه 19 اردیبهشت‌ماه سال 1390 ساعت 08:31 ق.ظ http://sayehsarezendegi.blogsky.com/

سلام . صبح زیبای اردیبهشتی بخیر .
چقدر رفتن ها را دوست ندارم ! همیشه آمدن ها و بودن ها زیباست . گرچه شما که همیشه در دل و ذهن هستید ...

س دوشنبه 19 اردیبهشت‌ماه سال 1390 ساعت 11:43 ب.ظ

رفتنت خوب نیست
این همه به ما گفتی باش!
کمی با انصاف باش
دیگر دلت برای آن پسربچه ای که زیر نور ماه ، بادبادکش را خواهرش به زور ازش گرفته! ن می سوزد!!

خواهر سه‌شنبه 20 اردیبهشت‌ماه سال 1390 ساعت 10:07 ق.ظ

سلام .
لطفا بمانید تا انگشت اتهامات به سوی یک نفر به تنهایی اشاره نشود !‌
برادر اینقدر برایم عزیز است که وقتی خواست آن موقع شب به بادبادک بازی برویم حرفش را قبول کردم . آنقدر دوستش دارم که نخواهم سنگینی بادبادک که حالا آنقدر نخش را بلند کرده ایم که به ماه می رسد ، دستهای کوچکش را بیازارد ! من از تمام دنیا ، اشاره برادرم را به ماه برمی گزینم و با او تا نور همسفر می شوم ، حتی اگر تمام خستگی های دنیا بر شانه هایم سنگینی کند ، که اینگونه نخواهد بود ، وقتی مهر باشد و ماه باشد و آسمانی پر از ستاره های روشنایی ! و خورشیدی که حتی از ورای سیاهی شب ، می درخشد ....

سلام
خانم سعادت یار درست می گوید من همیشه دلم برای آن پسر بچه می سوزد! اگر صد بار هم بروم آن عکس را ببینم دلم برای صداقت و پاکی و سادگی نگاه آن برادر می سوزد.
برادر را به شما دو نازنین می سپارم مراقب دل رنجورش باشید که غمگین نشود .مادرها از خانه که می روند تا آخرین لحظات سفارش می کنند خودت که میدانی !
برادر ها گرچه گاهی صدایشان را بلند می کنند اما بدان که درون قلبشان چیزی به غیر از مهربانی و صداقت نمی یابی .(ای وای ...گرچه من متهم به پسر دوستی هستم ... )
مرا هم دعا کنید که کارهایم به اتمام برسد و زودتر برگردم!

س سه‌شنبه 20 اردیبهشت‌ماه سال 1390 ساعت 11:21 ق.ظ

بنا بر این حق با همه است!!
و چقدر همه حق دارند در زیبایی ارتباطهای جهان!
خود این نظرپردازی ها هم راهی برای تکمیل تحقیق است.
مگر یکی از منابع و مراجع تحقیق ، انسان نیست!؟
و اینترنت؟

خواهر سه‌شنبه 20 اردیبهشت‌ماه سال 1390 ساعت 12:15 ب.ظ

باشد . دعا می کنم زودتر برگردید .
مگر شما حرفی برای گفتن من هم می گذارید ؟!!
فقط زود برگردید که دلمان تنگ می شود !

ثنائی فر سه‌شنبه 20 اردیبهشت‌ماه سال 1390 ساعت 07:27 ب.ظ http://www.sanae.blogfa.com

خداوند نگهدارتان باشد و موفقیت روزی ثانیه به ثانیه تان
جایتان خالی خواهد بود قطعا
هر از گاهی سری بزنید به تشنگان زیبایی و نور و باشید در کنارمان حتی با سکوت

چقدر هوس یک کار تحقیقی کردم جای من رو هم خالی کنید خیلی وقته مشغله کاری من رو از کار پژوهش دور کرده ببخشید اما خب حسودیم شد اشکال نداره دوستان به جای ما
مستدام باشید و در هر حوزه ای حضور دارید پایدار باشید انشاالله

پروازی دوباره چهارشنبه 21 اردیبهشت‌ماه سال 1390 ساعت 07:27 ق.ظ

سلام ...

گریه کن سرباز ....

آتشی است بر دل شیعیان گریه های این سرباز ...

لایق باشم منتظرتان هستم ...

یا علی ...

دانیال چهارشنبه 21 اردیبهشت‌ماه سال 1390 ساعت 02:34 ب.ظ http://www.danyal.ir

خانم تنفس این یک خواهش نیست بلکه یک تهدید است که اگر تا چند روز دیگر به بهانه تحقیق ما را چشم انتظار بگذارید ، یک اتوبوس کرایه میکنم و از تمام اطراف و اکناف کشور ، از مازندران گرفته تا شیراز و قزوین و کردستان و قزوین و لرستان و کرج و ... همه مخاطبین را جمع میکنم و می آییم منزلتون ! آن موقع ببینم میهمانداری میکنید یا تحقیق ؟!

دانیال عزیز .اینکه تهدید نیست ! بسیار خوشحال کننده است !به همه ی مخاطبین که همگی استاد هستند و علاقمند به امر تحقیق ،یکی یک رفرنس می دهم تا کمکم کنند شاید کار های من هم زودتر تمام شود

سهبا چهارشنبه 21 اردیبهشت‌ماه سال 1390 ساعت 11:01 ب.ظ http://sayehsarezendegi.blogsky.com/


عجب تهدید باحالی ! فقط نفهمیدم چرا اسم قزوین دو بار تکرار شده بود ؟!
بنده به شخصه همینطوریش هم کاری از دستم بر بیاد حاضر به انجام هستم عزیزترین !‌ بی مهمونی ،‌بی تهدید ! فقط کافیه اشاره بفرمایید .

سپاسگزارم

دانیال پنج‌شنبه 22 اردیبهشت‌ماه سال 1390 ساعت 12:11 ق.ظ http://www.danyal.ir

خانم تنفس دقت کردی این خواهری این روزها خیلی دست و دلباز شده ، شما دلیلش را نمیدانی ؟ تو وبلاگش به نفرات اول تا سوم جایزه میدهد ، اینجا هم که طفلی هر کاری بخواهیم انجام میدهد ،اصلا با اون سهبایی که یک چایی میخواستیم و آخرش هم نریخت تا دختر همسایه قبول زحمت کردند ، کلی فرق کرده است ، با این حساب معلوم است که باید دو بار اسم قزوین را بیاوریم ...

ی پنج‌شنبه 22 اردیبهشت‌ماه سال 1390 ساعت 08:18 ب.ظ

بچه ها مزاحم خانم نشید درس دارند همه اتاق خودشون ، زود !









سهبا پنج‌شنبه 22 اردیبهشت‌ماه سال 1390 ساعت 10:42 ب.ظ http://sayehsarezendegi.blogsky.com/

مهربون فقط همین یک دفعه جواب بدم و برم .

سلام عزیزترین . باور کنید من همیشه دست و دلباز بودم ! اصلا یک چیزی اونورتر دست و دلبازی ! اما ماجرای چایی رو که خودتون یادتونه !‌ مساله اصلا حیثیتی شده بود ! چه معنی داشت اصلا ؟!!!!
دیگه رفتم . ببخشید !

سلام .خوش آمدی عزیز
برادر با شما شوخی میکند ! برادر ها همیشه دوست دارند سر به سر خواهرشان بگذارند و از این شیطنت ها لذت می برند شما جدی نگیر مهربان ،قصدی ندارد !

سهبا شنبه 24 اردیبهشت‌ماه سال 1390 ساعت 10:39 ب.ظ http://sayehsarezendegi.blogsky.com/

سلام . شبتان بخیر عزیزترین . دلمان تنگ شده برایتان !
تمام نشد هنوز تحقیقات ؟! لازم شد سراغ برادر بروم به فکر تدارک مینی بوس که چه عرض کنم ، اتوبوس باشند !!!

دانیال یکشنبه 25 اردیبهشت‌ماه سال 1390 ساعت 11:48 ق.ظ http://www.danyal.ir

استغفرالله ربی و اتوب الیه ، بوس یا اتوبوس ، مساله اینست !
خواهر عزیزم گفتم که تنها اتوبوبس با من است ، غیر از این باشد زحمتش با خودتان ، ضمن این که اگر با ماچ و بوس مشکل حل شود ، از فردا همه قهر میکنند و خداحافظی میکنند ، پیشنهاد میکنم به همان اتوبوس فکر کنیم بهتر باشد !

قرار نبود دیگه از این حرفها بزنیم !!!!

س دوشنبه 26 اردیبهشت‌ماه سال 1390 ساعت 12:02 ق.ظ

نگران نشوید « اتو بوس » مثل اتوبیوگرافی!!!

اگه فهمیدید چی گفتم؟

س دوشنبه 26 اردیبهشت‌ماه سال 1390 ساعت 12:04 ق.ظ http://eisila.

سلام خسته نباشید موفق باشید خداحافظ!!!

تسنیم دوشنبه 26 اردیبهشت‌ماه سال 1390 ساعت 01:30 ب.ظ

سلام عزیز مهربان.خیلی خوشحال شدم به خاطر تبریکتون.
ممنون از لطف همیشگیتون.راستی تحقیقات به کجا رسید؟ ایشالا که به جاهای خوبی رسیده باشه!

سهبا دوشنبه 26 اردیبهشت‌ماه سال 1390 ساعت 03:48 ب.ظ http://sayehsarezendegi.blogsky.com/

سلام . روزتان بخیر .
تنفس عزیزم ، از شما که به عنوان یکی از طرفداران پروپا قرص برادر مطرحید ، اجازه گوشمالی ایشان را می خواهم تا یادشان باشد از اینگونه جسارت ها نفرمایند در حضور بزرگترها ! اجازه می دهید ؟!

سلام عزیزم
این را هم به حساب شیطنت بگذارید و .... ببخشیدش !

پروازی دوباره دوشنبه 26 اردیبهشت‌ماه سال 1390 ساعت 07:32 ب.ظ

گل

چندین گل

گمنام سه‌شنبه 27 اردیبهشت‌ماه سال 1390 ساعت 03:34 ق.ظ http:////http://asheghehemmat.blogfa.com/

سلام..یا ام البنین ادرکنی
وفات حضرت ام البنین(س)مادر حضرت ابو العباس (ع)برشما وشیعیان وعاشقان ولایت تسلیت باد
لظفا بمن سر بزنید....خوب شدم منو فراموش کردی خدا شکر..

پروازی دوباره چهارشنبه 28 اردیبهشت‌ماه سال 1390 ساعت 12:54 ق.ظ

سلام
یا ام العباس مددی .. [گل]

دانیال چهارشنبه 28 اردیبهشت‌ماه سال 1390 ساعت 01:53 ق.ظ http://www.danyal.ir

صفحه صفحه ننوشتن هایتان را ورق میزنم چون که شما خواسته اید ، ذره ذره میان بی جوابی هایتان ذوب میشوم چون که شما خواسته اید ، حالا اگر شب و روزم بنویسم به خاطر این نیست که جوابم را بدهید چرا که میدانم دیگر چیزی ندارم که با آن دل شما را به دست بیاورم ، بگذریم ، نمام وجودم بغض بی قراری شده که با تلنگری میشکند ، کاش بودی مادرم !

هنوز که هنوز است اولین صفحه ای که باز میکنم برای دیداری از سکوت آسمان مهربان و پر رمز و راز شماست یعنی صفحه ی دل ما
خدا نکند ببینم بی قراری ،خواندمت خیمه ها و نجواهایتان را و فقط می گویم متاسفم !!!
و به تو می بالم برای غیرت و مردانگی و ولایت دوستی ات .همچنان کما فی سابق با عظمت پاسخهایت غرق در شادی می شوم
فقط دعا گویت هستم

س پنج‌شنبه 29 اردیبهشت‌ماه سال 1390 ساعت 12:36 ق.ظ http://eisila.parsiblog.com

سلام
مطمئن و محکم پیش بروید ما پشت سرتان هستیم.
هرچند فقط جواب تافته ی جدا بافته را می دهید!!!
سفت و سخت به پروژه تان برسید.
یادم هست برای تدوین نوشته ام ، روزها به سکوت می گذراندم و حتی روزه می گفتم که غذا درست نکنم و مجبور نباشم کاری غیر از نوشتن بکنم!
حالا شما با همه ی وظایف دیگر!!!!!


سلام
ممنون از لطف و محبت سرکار
خود می دانید که پسرها چگونه بر قلب مادر ها احاطه دارند و پسر خودم نیز اینگونه است بالاخره راه تصرف بر دل مرا خوب میداند و منهم که کم طاقت در برابر محبتش ... والا بنده خدمت سرکار ارادت دارم !
بله من خوشبختانه یا متاسفانه دو شغل بسیار از هم متفاوت دارم و علاقمند به هردو فعالیت اما قدمت کاری در حوزه تحقیق دارم و بالاخره مجبور به رفتن کتابخانه شدم که از فضای منزل و کارها دور شوم تا بتوانم کاری کنم !
اما مطالبتان را هم با سکوت می خوانم و همچنان دنبال میکنم !
باز هم از محبت و مهربانی اتان سپاسگزارم


سعیده پنج‌شنبه 29 اردیبهشت‌ماه سال 1390 ساعت 03:32 ب.ظ http://s73.blogsky.com

اول سلام و عرض ارادت...
بعدش احوال پرسی
بعد ترش گله که چرا نیستم و نیستید؟؟
و اون آخراشم یه سوال:دختر همسایه منم دیگه؟؟؟
ملت چشم بنده رو دور دیدن
..............
آخرشم یه خسته نباشید جانانه

سلام سعیده عزیز
شکر خدا خوبم
شما که مشغول درس خواندن بودید و من هم که توضیح دادم خدمتتان که چرا نیستم !!!
والله نمیدانم ! شاید !
.............
متشکرم عزیز

جواد جمعه 30 اردیبهشت‌ماه سال 1390 ساعت 11:47 ق.ظ http://sabeghii.blogfa.com

سلام وبلاگ خیلی خوبی دارید در صورت امکان از منم سر بزنید.موفق باشید

گمنام شنبه 31 اردیبهشت‌ماه سال 1390 ساعت 06:44 ب.ظ http://www.ashenaye-ghareb.blogfa.com

سلام بزرگوار
منتظرتان هستیم
موفق باشید
در پناه خدا
یاعلی

سلام خواهر عزیز
چشم
متشکرم
پاینده باشید

عبد یکشنبه 1 خرداد‌ماه سال 1390 ساعت 02:14 ب.ظ

سلام. دیدید آدم بعضی وقت ها مجبور میشه غیبت کنه. موفق باشید

سلام. دیدید بعضی وقتها آدم علت غیبتش رو باید توضیح بده ! موید باشید

[ بدون نام ] یکشنبه 1 خرداد‌ماه سال 1390 ساعت 04:18 ب.ظ



--------------------------------------------------------------------------------
سلام
متشکرم
ان شاالله خدا ما را با شما صالحان قرار بدهد

ابجی جان عیدشما مبارک اما دوستان شما دیگربه من سر نمیزند چون یکبارمصرف بودم فقط یک روز عزیز بودم بعد هم مردم یکروز عریز میشم طلبکاری نبستم بیخود حرف زدم اما ابجیم دوستدارم با هش درددلی کنم با جوانان فرق دارد همسن منی خدا عمرت زیاد بده امین...مع السلامه

سلام بزرگوار
ممنونم از لطف شما
اختیار دارید این از کم سعادتی ماست که توفیق دیدار شما را نداریم .
انشالله شما سالهای سال با عزت و سربلندی زنده باشید
خدمت شما رسیدن سعادت می خواهد بزرگوار اما حتما زمان مناسبی می آیم خدمتتان و پای سخنانتان خواهم نشست
در پناه حق سربلند باشید

تسنیم یکشنبه 1 خرداد‌ماه سال 1390 ساعت 10:51 ب.ظ http://t36.blogsky.com

سلام تنفس عزیز.خوبید؟دلم واقعا برای حضورتون تنگ شده.کاش میومدید.یادتونه اون موقع که من مدتی اپ نمیکردم و امتحان داشتم شما برای اولین بار اومدید وگفتید غیبتت طولانی شده.من واقعا خوشحال شدم که کسی یادم هست.حالا هم منتطرتون هستم.کاش زودتر تحقبقاتتون تموم بشه و بیایید.....

سلام تسنیم مهربان .
ممنونم عزیز،باور کنید منهم دلتنگتان هستم و به یادتان .
بله ، یادم هست که بارها می آمدم به انتظار حضورت ! وقتی نبودی دلگیر و دلتنگ بودم !
دعا بفرمایید ....

پروازی دوباره دوشنبه 2 خرداد‌ماه سال 1390 ساعت 07:49 ق.ظ

سلام ...


هدیه روز مادر ....

...[گل]

سلام
مبارک باشدت این هدیه ی ارزشمند...

سهبا دوشنبه 2 خرداد‌ماه سال 1390 ساعت 12:57 ب.ظ http://sayehsarezendegi.blogsky.com/

سلام عزیزترینم . دلم تنگ شده . بی قرار سخن گفتنهایتان هستم و نفس کشیدن در فضای نفس عمیقتان ! خیلی وقت است دور مانده ایم از همه این مهربانی ها .
روز مادر بهانه ایست که دوباره بیایم و بگویم ، همیشه در دلمان هستید و هر روز به شما سر می زنیم ، چه باشید ، چه نباشید ...

منتظر پایان پروژه هایی هستیم که دوستشان نداریم ! چون حضور شما را از ما گرفته اند !
در هر صورت:
روزتان مبارک مهربان مادر . روزتان مبارک سنگ صبور ، روزتان مبارک خواهر گرامی ، روزتان مبارک همسر با وفا ، روزتان مبارک ، مبارک ، مبارک ... همیشه زنده باشید و سلامت و پایدار .

سلام مهربانترین .من هم دلتنگتان هستم عزیز . باور کن یادتان در دل و جانم جاری است .
جمله ی دوستشان ندارمت مرا به یاد دوستی انداخت در دوره ی دانشجویی فرزندی داشت کوچک و اگر غافل میشد کتابهایش را پرتاب میکرد و با زبان کودکی میگفت از کتابات بدم میاد چون اونها رو از من بیشتر دوست داری .... حالا حکایت شماست که تحقیق های من را دوست نداری اما دوستانم در محل کار میدانند که به تحقیق هایم مانند فرزندانم تعلق خاطر دارم و سراغشان را میگیرم که نوشته شده اند یا خیر ؟!
بگذریم....من هم این روز بزرگ که ولادت دخت عزیز نبی اکرم (ص) وجود هستی است را به شما مادر گرامی تبریک عرض میکنم .خداوند ما را از پیروان حقیقی آن حضرت قرار دهد انشالله و طعم شیرین مادری را بر همه زنان عالم بچشاند که کمال زنانگی است .
خدا شما را هم سلامت و تندرست بدارد و سایه اتان را بر سر فرزندانتان مستدام دارد و مهربانی هایتان را برای همسر تان روز افزون ...

گمنام دوشنبه 2 خرداد‌ماه سال 1390 ساعت 10:43 ب.ظ http://www.ashenaye-ghareb.blogfa.com

روز زن مبارک{گل}

متشکرم
بر شما هم مبارک

دانیال سه‌شنبه 3 خرداد‌ماه سال 1390 ساعت 03:25 ب.ظ http://www.danyal.ir

سلام علیکم خانم ، ان شاء الله که به یمن تحقیقات
شیرینی « أین ملوک العالم » را چشیده باشید
غرض از مزاحمت عرض تبریک ولادت همسر مولود کعبه بود
امیدوارم همچنان در ظل سایه فرماندهی کل قوا ، هدایای قریش را به ثمن بخس دنیا دور بریزی و بالاخره روزی از محاصره شعب ابی طالب بیرون آیی !

سلام علیکم آقا ، حالا چرا اینقدر عصبانی !!!
تحقیقات ما خیلی سخت نیست ، دفاع مقدس شیرینی های خاص خودش را دارد خصوصا متبرک به نام ولایت باشد سختی اش هم شیرین می شود.

بابت تبریک هم سپاسگزارم . عجب تبریک خشن و مردانه ای !
از صبح تبریکهای لطیفی را شنیده ام ...

بالاخره می آیم....

تسنیم سه‌شنبه 3 خرداد‌ماه سال 1390 ساعت 07:02 ب.ظ http://t36.blogsky.com

سلام خانم تنفس عزیز.میلاد حضرت زهرا(س)بانوی اب و ایینه و روز مادر بر شما مبارک

سلام تسنیم عزیز و مهربان
متشکرم .خداوند ما را از پیروان آن حضرت قرار دهد انشالله.
میلاد جان هستی بر شما هم مبارک
ممنون از لطف و محبتت عزیز.

سعیده سه‌شنبه 3 خرداد‌ماه سال 1390 ساعت 09:06 ب.ظ http://s73.blogsky.com

میلاد سراسر نور و رحمت فاطمه زهرا و روز مادر مبارک وجودتان
شاد و خرم باشید

ممنون سعیده ی عزیز.
میلاد عصاره ی هستی بر شما مادر آینده هم مبارک .
از حضورت بسیار خوشحال شدم . امیدوارم امتحاناتت هم با موفقیت به پایان برسانی
پیروز و سربلند باشی عزیز مهربان

روتین های یک طلبه سه‌شنبه 3 خرداد‌ماه سال 1390 ساعت 11:46 ب.ظ http://rutin.blogsky.com

سلام...
این روز عزیز رو به شما تبریک عرض میکنم....
جای خالی مادری سبز...
.....
سعی کنید همیشه و در هر شرایطی با اندازه حداقل ممکن این فضا رو رها نکنید حت یاگر هر ماهی یک بار باشد...
پاینده باشید

سلام
منور فرمودید . بسیار سپاسگزارم بزرگوار ...
اتفاقا از صبح به یاد ایشان هستم .ممنون از لطف و دقت نظر شما.

چشم بزرگوار . کارهایم کمتر شود حتما
باز هم از لطف و محبتتان سپاسگزارم .
امیدوارم کسالتتان برطرف شده باشد و همیشه سلامت باشید .

س چهارشنبه 4 خرداد‌ماه سال 1390 ساعت 03:13 ب.ظ http://ei

سلام
روزگارت همواره در خوشبختی و صمیمیت سپری شود.

ببخش من نظر تبریک را حذف کردم چون مصداقش نبودم. اما شما بپذیر چون مادرترین، شما هستید نه من !

سلام
بسیار متشکرم .
اختیار دارید ! این چه حرفیه می فرمایید !
بهرحال هر کسی روزگاری دارد که نمی توان خرده گرفت به روزگار .قطعا شما بهترین مادر هستید بزرگوار .
از صدق ایمانتان بر می آید که در مقام رضا هستید و هرچه خدا تقدیر کند تسلیم.
برایتان هم آرزوی سلامتی و سربلندی دارم و ببخشایید که باعث تکدر خاطرتان شدم .

س پنج‌شنبه 5 خرداد‌ماه سال 1390 ساعت 07:11 ق.ظ http://eisila.parsiblog.com

سلام
خوشحالم که مادری متین، نقش دوستی مرا می خواند! سپاس

سلام
من نیز خوشحالم از نقش دوستی شما عزیز، بر دلم !

مرتضی پنج‌شنبه 5 خرداد‌ماه سال 1390 ساعت 11:41 ق.ظ http://www.bazmandeyeg9.com

سلام بر خواهر بزرگوارم
چندباری جهت عرض اذب خدمت رسیدم اما محل کامنتت ها باز تشد
محتاج دعای خیر شما ودعاگوتون هستم
در پناه خدا باشید

سلام برادر عزیز و گرامی .
ممنون از لطف و محبتتان . انشالله که حالتون بهتر شده باشد بزرگوار .
همچنان محتاج دعای شما هستیم
و صبوریتان را می ستاییم....

احمد پنج‌شنبه 5 خرداد‌ماه سال 1390 ساعت 12:58 ب.ظ http://sarlohe.blogfa.com

..........پس‌نوشت..........
حاج قاسم بین شهدای ثاراللهی خیلی مظلوم است؛ مثل برادر شهیدش.
..........پس‌نوشت..........
نمی‌دانم می‌شود من هم یک نماز را این‌گونه بخوانم، یا نه!
..........پس‌نوشت..........
نسأل الله منازل الشهداء

خدا بر توان شما که چنین زیبا در راه شهدا قلم می زنید بیافزاید.
و اجرتان را از خودشان که زنده اند دریافت کنید .
موفق و پیروز باشید

سهبا شنبه 7 خرداد‌ماه سال 1390 ساعت 12:27 ب.ظ http://sayehsarezendegi.blogsky.com/

عرض سلامی از پس هفته ای نو در انتظار تنفسی در فضای نفس های عمیق شما ! کی تمام می شود این پروژه ها خدا میداند ! ظاهرا باید به امداد های غیبی چشم دوخت ....

سلام عزیزترین .شما خسته نباشید ، دلتنگی ما که مهم نیست مهربان !

سلام به تجلی مهربانی در پس روزمرگیهای زندگی .
نگران نباش انشالله تمام می شود، آنقدر این کارها می آید و می رود و اما این مهرهاست که بر دلها باقی می ماند عزیز.
سلام بر مهربانترین . ممنونم از لطف و محبت شما . امیدوارم دلت همیشه مملو از سرور و شادی باشد

س یکشنبه 8 خرداد‌ماه سال 1390 ساعت 08:39 ب.ظ

آمدم نفس بکشم. از بی تنفسی !!

نفس های جان بخشتان در فضای دوستیها بر قرار باد.

احمد دوشنبه 9 خرداد‌ماه سال 1390 ساعت 06:24 ق.ظ http://sarlohe.blogfa.com

سلام
ممنون از حضورتون بانو
موفق باشید

سلام
قلمتان استوار باد .

مریم سه‌شنبه 10 خرداد‌ماه سال 1390 ساعت 11:28 ب.ظ http://najvaye-tanhai.blogsky.com

اول یک نفس عمییییییییییییییییییق
آخیش کمی آروم گرفتم کجایین شما خانم ؟ببینین با رفتنتون همه جا رو بهم ریختین چقدر دلتنگ حضورتان بودیم چندبار آمدم و دیدم نیستین سرم محکم خورد به دیوار کلبه تان
اما امشب وقتی دیدم در وبلاگ برادر کامنتی درج کرده این بی هیچ تاملی به دیدنتان آمدم
راستی قرار شد منم با اون مینی بوس بیام خونه تون البته من اون جلو جلوها می شینم آخه صبرم کمتره می خوام اگه رسیدیم زودتر از همه برسم خدمتتون
وااااااااااای ببخشین یادم رفت سلام کنم
سلام
خوبه مامانم هزاربار گفته اول سلام کن بعد حرف بزن
از خوشحالیه نمی دونم چیکار کنم منو ببخشین

سلام به دختر خوب و مهربان
من همین دورو برا هستم !شما که تشریف آوردید ! یک صدایی می زدید حتما جواب مرا می شنیدید ، چون درب خانه ی من به روی همه باز است !
شما چه با مینی بوس چه با هر وسیله ی دیگری تشریف بیاورید من خوشحال خواهم شد و نمیدانم خبر دارید؟ که قرار شد وقتی آمدید بایدبه من کمک کنید یا نه ؟!
بهر حال من از حضور شما بسیار خوشحال خواهم شد و ممنون از اظهار لطف و محبتتان .این شکلک به توان ده تقدیم به شما!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد