تنفس

به نام آنکه فکرت آموخت

تنفس

به نام آنکه فکرت آموخت

خار گل دارد ...

ما از طریق نگرشمان به اتفاقات معنا می بخشیم یکی گلایه دارد که چرا گل خار دارد دیگری خوشحال است که خار گل دارد ! ما کنترلی بر اتفاقات اطرافمان نداریم بطور قطع نمی توانیم همیشه تعیین کننده باشیم  اما می توانیم عکس العمل مان را نسبت به اتفاقات تغییر دهیم .

چگونه افکارمان بر رفتارمان تاثیر گذار است ؟

گاهی اوقات به آن چیزی که فکر می کنیم ،اتفاق می افتد و به کرات این اتفاق در زندگی امان رخ می دهد و اکثرا آن را تجربه کرده ایم حتما داستان مردی را که شبی در خانه ای روستایی سپری می کرده است و پنجره های اتاق باز نمی شده است شنیده اید. نیمه شب احساس خفقان می کند و در تاریکی به سوی پنجره می رود . نمی تواند آن را باز کند با مشت به پنجره می کوبد و هجوم هوای تازه را احساس می کند و سراسر شب را راحت می خوابد . صبح روز بعد می فهمد که شیشه کتابخانه را شکسته است و همه شب پنجره بسته بوده است او فقط با فکر اکسیژن این احساس را داشته است !و موارد مشابهی را که به کرات تجربه کرده ایم ...

افکاری که ناشی از موفقیت است افکاری که ناشی از شکست و ناکامی است همگی در رفتار ما موثر هستند . گرچه تاثیر کلام را هم نادیده نباید گرفت .حتما این را هم بارها و بارها تجربه کرده اید که کلام و گفتار چگونه بر ذهنمان تاثیر می گذارد گاهی که عصبانی و یا رنجور شده ایم چگونه کلام آرام کسی مرحمی بر زخم دلمان نهاده است .مگر آن مشکل بر طرف شده که اینگونه دلمان آرام و قرار می گیرد ! گاهی چندین روز کلامی را در ذهنمان مرور می کنیم و از آن تاثیر می گیریم !

ما در طول روزمرگی هایمان این عوامل را نادیده می گیریم که به چه فکر می کنیم چه می اندیشیم به کلام چه کسی گوش فرا می دهیم  و آیا خودمان از چه کلامی استفاده می کنیم

اگر می خواهیم دنیا به محل بهتری تبدیل شود نگاهی به خودمان بیاندازیم  به افکارمان به کلاممان که چگونه می اندیشیم . آیا بعد از دیدن فردی ابتدا ایرادهای او به چشممان می آید یا خوبی های او ...

هر انسانی توسط نیروی باور و اندیشه هایش زندگی می کند و در واقع اعتقادات و افکار ماست که با تسلط بر ما سر رشته زندگی ما را بدست گرفته است . این به منزله سلب آزادی و اراده و اختیار انسان نمی باشد بلکه ما در انتخاب نوع باور و اندیشه های خود آزادیم . ما هستیم که تعیین می کنیم چه افکار و پندار هایی بر ما فرمانروایی کنند پس باور هایی را برگزینیم که ما را به جلو رهنمون باشند و بدانیم که بزرگترین دشمن ما همان ذهنیت منفی ما در باره امور است .

نفس عمیق 1:اگر ندانیم به کجا می رویم مطمئن باشیم به جایی هم نخواهیم رسید !

نفس عمیق 2:بزرگی می گفت " تن آدمی کهن ترین دست نوشته است که به دست خدا نوشته شده است "خانم سعادت یار عزیز فرصت را غنیمت می شمارم و زاد روز تولدتان را تبریک عرض می کنم و به یمن وجود اشرف مخلوقات که به خود می بالیم که شریفترین مخلوق خداوندگار هستیم و شکر گزار بزرگترین نعمتمتش می شویم که آن نعمت وجود است و صدها بار تولد شما مادر مهربان را تبریک می گویم امید که در سایه توجهات باری تعالی همیشه سلامت و سربلند و شاداب  باشید .

نظرات 28 + ارسال نظر
دانیال یکشنبه 2 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 01:25 ق.ظ http://www.danyal.ir

انسان دلی به زیبایی حوا دارد و قلبی به بزرگی شرافت آدم
زندگی در همین دنیا هم میتواند زیبا باشد به شرط آنکه روحمان کرایه تنمان را ندهد ، زندگیقشنگ است به شرط آنکه نیایش هر شب مسواکش را بزند و نامه عاشقانه اش را لب پنجره خدا به سمت عرفان پرت کند ... میشود آیا ؟!

چقدر خوب می شود که هرشب مسواک نیایش بزنیم و نامه عاشقانه عرفان بنویسیم...!

سعیده یکشنبه 2 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 06:36 ق.ظ http://s73.blogsky.com

سلام
گرچه عجله دارم و تنها چند خطی بیشتر نخواندم
اما علل حساب حاضر بزنید تا بعد

سلام سعیده عزیز
البته در قلب ما که حاضرید .... !

سهبا یکشنبه 2 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 01:06 ب.ظ http://sayehsarezendegi.blogsky.com/

ای خدا از دست برادر !!!!!!!!!

برادر استاد واژه و کلام است !!!!!!!!

سهبا یکشنبه 2 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 01:09 ب.ظ http://sayehsarezendegi.blogsky.com/

سلام عزیزترینم . چشمانم باور نکرد نوشته ای نو را ....اما ...
یک نفس عمیق ..........

خدای را هزاران هزار بار سپاس که باز فرصتی به من داد تا نوشته ای زیبا را در فضای این سرای مهربانی بخوانم . ممنون از این همه لطف قلم و لطف نگاه و لطف وجودتان ( البته از آخر به اول مهمتر است ... )

باز هم تولد خانم سعادت یار نازنین را تبریک می گویم و امیدوارم دامنه افکار زیبا و مهربانی های ظاهر و نهان در قلبها ، دنیاهایمان را روشن و روشن تر نماید و زیبایی و مهربانی ، نور و شعر و شعور ، ایمان و اعتقادی محکم ، بشود قرین هر لحظه از زندگی ما .

باز هم ممنون از شما و نوشته قشنگ و نفس های عمیق واقعا عمیق تان ....
ممنون نازنین دوست داشتنی . از داشتنتان به خود می بالم ..

سلام مهربانترین .
لطف و محبت و مهربانی شما بسیار است . و نگاهت زیبا بین نازنین .
من هم امیدوارم دنیا محلی برای تعامل و تبادل اندیشه های نیکو باشد .
خداوند ما را قدر دان لحظات خوب زندگی امان کند و او را سپاس بواسطه این همه لطف و مهربانی اش .
ممنون از نگاه مهربانت...

مهدی یکشنبه 2 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 08:46 ب.ظ http://www.baran-110.blogsky.com/

سلام مهربان
اینکه انسان چگونه می اندیشد و باور واعتقاداتش را چگونه به زبان می اورد یا به کار میگرد بر می گردد به محیطی که در ان رشد یافته است.تا انجا که خود درک کند مسایل و اتفاقات پیرامون خود را .
واینکه او در جامعه چه شخصیتی خواهد داشت اگر بتواند با نیروی اندیشه وتفکر از مرز های محیط خارج شده و خود را بالاتر از انچه که هست برساند ادمی موفق خواهد شد واینده ایده ال برای خود ودیگران در بر خواهد داشت.

سلام برادر عزیز
ممنون از توضیحات خوب و متینتان .
به امید موفقیت روزافزون برای شما ...

س دوشنبه 3 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 02:31 ب.ظ

سلام
سلام
چقدر من عقب افتاده ام از قافله ی یاد !!
یاد عشق ! یاد دوست !
یاد شیرینی دیدار!
مرا ببخش عزیز که دیروز نتوانستم حضور برسم.
تشکر می کنم از بزرگواری شما ! متشکرم که این همه به یاد من هستید!
من پیام دوستی های شما را می گیرم و نزد دوست حضرت حق عزّ ذکره برای شما زیبایی جان و اندیشه و نام تقاضا دارم. هم چنانکه زیبا هستید و جان اندیشه تان عالی است!
و نامتان برقرار !
فدای مهربانی هایت بانوی کرامت ها و نیکویی ها

سلام عزیز بزرگوار
شما هر وقت تشریف بیاورید دیر نیست و به موقع است و همچنان از حضور و وجودتان خوشحال می شوم !
ممنون از دعای خوبتان ...زیبایی جان و اندیشه و نام....
از نظر لطف شما سپاسگزارم

س دوشنبه 3 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 02:38 ب.ظ

داشتم مطلبتان را با ظرافت ! می خواندم تا نکته نکته، نکته بگیرم از آن که در پایانش چشمم به اسم خودم افتاد!!
چشمتان روز بد نبیند که چقدر هراسیدم از بی خبری خودم!!
و چقدر غصه خوردم از بی خبر گذاشتن برخی دوستان که پراننده ی نکته های عرفانی و ستایشی اند!!!(فکر کنم دیگه کار دل عرفان! از کار گذشته!ما را هم دعوت کنید لطفا!)

این نیز بگذرد!
ممنونم.
حالا دیگر باید مطلب را بخوانم تا نفس های این جلسه را بکشم!

کار دل عرفان ؟ کجا دعوت کنیم بزرگوار ؟

بسیار دیده ام که یکی را دو کرد تیغ
این تیغ "عشق" بین که دو تن را یکی کند ....

تسنیم سه‌شنبه 4 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 12:40 ق.ظ http://t36.blogsky.com

سلام تنفس عزیز.به نکته خیلی خوبی اشاره کردید.افکار ما تاثیر مهمی در زندگی ما دارند.ممنونم از شما

سلام
خوش آمدی عزیز مهربان . همین الان که می خواستم سری به نت بزنم ،گفتم از اکسپلورر بروم که تسنیم هم ببینم آمدم دیدم آمدی !
دل به دل خیلی راه دارد ...

گمنام ثارالله سه‌شنبه 4 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 01:23 ق.ظ http://asheghehemmat.blogfa.com/

بسم الله الرحمن الرحیم

اللهم صلِّ على محمد وآل محمد
سلام خواهر بزرگواروفرشته نجات شما و استاد عرفانی خانم سعادت پور به حقیر لطف دارید الحمدالله خوبم...اماگویم... خدا شکرت..خدایا.. نیکوکاران را حفظ بفرما امین
ین ای میل را به سرعت و به هرکس که می شناسید بفرست

دوست عزیز و گرامی انسان ساکت در مقابل باطل شیطان لال و اخرس می باشد
این کفش در فروشگاههای کفش به فروش می رسد در حالی که به طور عمد روی آن نقش و کلمات ( الله - محمد - الاسلام) نگاشته شده
چون شرکت فلای فیت مرکزش در هیوستن/ آمریکا می باشد
خداوند به شما اجر جزیل عنایت خواهد کرد به قیمت کفش لطفا توجه کنید
خواهش می کنم که این را منتشر کنید
تا توطئه این شرکت به خودش برگردد و شکست سختی بخورد
به یاری خداانشاء الله تعالی

الساکت عن الحق شیطان أخرس

http://up.vatandownload.com/images/wp1rd34rlgv3j9xr740i.jpg

سلام برادر بزرگوار
انشالله که همیشه سلامت و تندرست باشید و خبر های خوب از شما داشته باشیم !
ما دعاگویتان هستیم و آرزومند سلامتی شما.
حتما این ایمیل را منتشر خواهم کرد .
ایامتان به کام....

ص ب ر ا سه‌شنبه 4 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 11:57 ب.ظ http://www.sabraa.blogfa.com

ای مردم! ماه خدا با برکت و رحمت و آمرزش به سوی شما رو کرده است.
ماهی که نزد خدا، بهترین ماههاست و روزهایش بهترین روزها و شبهایش بهترین شبها و ساعتهایش بهترین ساعتهاست ...

-بخشی از خطبه شعبانیه حضرت رسول (ص)

سلام بزرگوار...
بسیار خوشحالم که هستید و درین آشیان میخوانمتان...

سلام صبرای عزیز
کاش بتوانیم از نفس هایمان در این ماه بهره ببریم ...
من هم از حضورتان در این سرا بسیار خوشحالم

ترتیل آیات چهارشنبه 5 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 01:27 ق.ظ

سلام ...

چه بنویسم ؟؟؟؟؟؟؟؟؟

آشیانتان آرامشی برایم است در این فضا که بی هیچ بهانه ای آرامم می کند ...

همیشه دعاگویتان ....................................

سلام
ممنون از نظر لطفتان....
خدا را سپاس به یمن و برکت محبت دوستان
سپاسگزارم.

کمنام ثارالله چهارشنبه 5 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 07:47 ق.ظ http://asheghehemmat.blogfa.com/

[گل][گل][گل][گل][گل]
سلام..خواهر بزرگوار بسیار عزیز خوبید هستی صبح بخیر

حضرت آقا یه مطلبی دارند که از نظر اخلاقی برای همه مان مفید است.

مقام معظم رهبری میفرمایند:
من این را به نظرم یک جائى گفتم. پیغمبر اکرم ایستاده بودند یک کسى را که حد رجمِ زنا را بر او جارى میکردند، میدیدند؛ بعضى‌ها هم ایستاده بودند؛ دو نفر با همدیگر حرف میزدند؛ یکى به یکى دیگر گفت که مثل سگ تمام کرد و جان داد - یک همچین تعبیرى - بعد پیغمبر به سمت منزل یا مسجد راه افتادند و این دو نفر هم همراه پیغمبر بودند. توى راه که میرفتند، رسیدند به یک جیفه‌ى مردارى - به یک مردارى، حالا جسد سگى بود، درازگوشى بود، هر چى بود - که مرده بود و آنجا افتاده بود. پیغمبر به این دو نفر رو کردند و گفتند: گاز بگیرید و یک مقدارى از این میل کنید. گفتند: یا رسول‌اللَّه! ما را تعارف به مردار میکنید؟! فرمود: آن کارى که با آن برادرتان کردید، از این گاز زدن به این مردار بدتر بود. حالا آن برادر کى بوده؟ برادرى که زناى محصنه کرده بوده و رجم شده و اینها درباره‌اش آن دو جمله را گفته‌اند و پیغمبر اینجور ملامتشان میکند!

زیادتر نگوئید از آنچه که هست، از آنچه که باید و شاید. منصف باشیم؛ عادل باشیم. اینها آن وظائف ماست. اینجور نیست که ما چون مجاهدیم، چون مبارزیم، چون انقلابى هستیم، بنابراین هر کسى که از ما یک ذره - به خیال ما و با تشخیص ما - کمتر است، حق داریم که درباره‌اش هر چى که میتوانیم بگوئیم؛ نه، اینجورى نیست.

http://farsi.khamenei.ir/speech-content?id=9640
[گل][گل][گل][گل][گل]

سلام برادر بزرگوار
کاش آنچه خدا و رسولش (ص) فرمودند را گوش فرا دهیم و عمل کنیم نه آنچه خود تشخیص می دهیم !
بسیار عالی بود و استفاده بردیم .
سربلند باشید

ثنائی فر چهارشنبه 5 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 09:43 ق.ظ http://www.sanae.blogfa.com

سلام عزیز بزرگوار
کاش همیشه افکار را مرور کنیم مباد مورچه سیاه در شب تار بر سنگ سیاه در حرکت باشد می شود این را در تفکر منفی هم بکار برد
نوع دیدگاه ما به مسائل سرچشمه از تفکر ماست کاش هیچ وقت این را فراموش نکنم
این نکته مهم و حیاتی چقدر نیاز بود یادآوری شود ممنون

سلام عزیز مهربان
کاش ....
زندگی ما بازتاب اندیشه های ماست.
پاینده و برقرار باشید

محمد پنج‌شنبه 6 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 06:09 ب.ظ http://www.hubut.blogsky.com

سلام:
مطلب جالبی بود و مفید،استفاده کردم.
روح انسان را چه کسی و چه وقتی نوشته؟!!!
شما تن را گفته اید ولی روح سرگردان مانده....
به دادش برسید !

سلام
تکلیف روح را که صاحبش معلوم کرده و نفخت فیه من روحی.....

وقتی به چیزی فکر می کنیم و آن افکار باعث جذب آن موضوع می شود و اتفاق می افتد وقتی شنیدن کلامی بر ما تاثیر می گذارد و.....
آن روح است که تاثیر می گیرد نه جسممان .
ممنون از حضورتان . خوش آمدید

دانیال پنج‌شنبه 6 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 06:39 ب.ظ http://www.d.blogsky.com

سلام خانم تنفس ، دست به روی دلم گذاشتی بزرگوار
به خدا دلم خون است ، جانبازان یادگاران شهدا هستند
شهدایی که تو دنیا عشق داشتند ، خاطر خواه داشتند
چشم انتظار داشتند و از همه آنها گذشتند و ....
ولی چه میشود کرد ؟!

سلام دانیال عزیز
با خواندن آن مطلب به قدری متاثر شدم که همه ی خانواده را به شنیدن آن فرا خواندم و باورمان نمی شد که در چند کیلومتری امان یک انسان درمانده و درد کشیده اینگونه زندگی را با مرگ یکی کند ...
ممنون از این مطالب خوبی که لینک می کنید وبلاگتان بسیار با برکت است .
روزی که نیستید نبودتان بسیار احساس می شود!
مانا باشید

سهبا پنج‌شنبه 6 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 06:46 ب.ظ http://sayehsarezendegi.blogsky.com/

سلام عزیزترینم . روزگارتان به شادمانی . دلتگتان بودم اساسی !

آمدم محض عرض ادب و احترام , اما این را هم بگویم و بروم : هر جا مهربانترین را دعوت کردید , من هم ناخواسته دعوتم ! چه بخواهید , چه نه ! ( حالا می شود قبل از اعمال به زور , مرا هم به دلخوشکنکی دعوت کنید ؟! )

سلام عزیز مهربان.
رسیدنت بخیر و سلامت
ممنونم از محبتت . من هم دلتنگت بودم و چقدر جایت خالی است وقتی که نیستی .اما باور بفرمایید متوجه نشدم مهربانترین را باید به کجا دعوت کنم !!!اما این را بدان بدون وجود شما هیچ جا لطفی ندارد مهربان ،خاطرت جمع باشد .

مریم جمعه 7 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 04:49 ب.ظ http://najvaye-tanhai.blogfa.com

سلام مهربان عزیز!
چقدر دلتنگتان بودم و دلم گرفت از نبودنتان
غایب نزنید ما همین اطراف هستیم و سر میزنیم اما به سکوت نمی دانم چرا حالم گرفته است همه می گویند از آب و هوای آلوده شهر است اما خودم نمی دانم چرا اینگونه ام؟؟؟
واژه هایم قربانی نگاه مهربانت
دوستت دارم برای همیشه
یا علی مدد

سلام مهربان مریم !
ممنونم از محبتت . شما همیشه حاضرید...!
چرا ؟ مگر شهر شما هم آلوده است خدای ناکرده ! البته گرمای هوا کمی بی حالی می آورد .
امید که سرزنده و پر توان باشی مهربان .

مرتضی دوشنبه 10 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 04:39 ق.ظ http://www.bazmandeyeg9.com

سلام بر خواهر بزرگوارم
خوبید انشاالله
حلول ماه مبارک رمضان بر شما مبارک
بحمدالله من خوبم
بیادتون و دعاگوتون
کمتر میومدم اینجا که بعد از این جبران میکنم
ملتمس دعای خیرتون

سلام برادر عزیز .
خوش آمدید . مزین فرمودید
کم پیدایید و نگرانتان می شویم بزرگوار
خوبیم به لطف خدا
در این ماه پر برکت از شما خوبان التماس دعا دارم و برایتان آرزوی سلامتی و سر بلندی دارم .

سهبا دوشنبه 10 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 03:25 ب.ظ http://sayehsarezendegi.blogsky.com/

هنگام دعا کاش فراموش نسازند
رندان سحرخیز که صاحب نفسانند...


سلام عزیزترینم . اوقات به خوشی . طاعات قبول . التماس دعا .

خدا کند در این باران رحمت الهی کاسه هایمان را واژگون نگیریم !
سلام مهربان .ممنونم از نگاه با محبتت . ایام شما هم به شادی باشد !

خدایا بر دوستانم ببار تا بر من چکه کنند .

ترتیل آیات سه‌شنبه 11 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 08:03 ق.ظ

سلام

روضه نوشت :

اگر تشنه شدید در این روزهای گرم ... بگویید ... یا حسین و بخوانید

از آب هم مضایقه کردند کوفیان ....

ولی اگر تشنه شدید و چشمتان بر آب گوارا افتاد بگوئید یا اباالفضل (ع) ....

التماس دعااااااااااا ... یا علی .

سلام
خلق می دانند که در بهداری قرب حسین
دردها را بیشتر عباس درمان می کند

ما هم التماس دعا داریم....

گمنام عاشق همت سه‌شنبه 11 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 10:52 ق.ظ http://asheghehemmat.blogfa.com/


باسلام صبح بخیر روزه قبول..
ماه رمضان مبارک ...ماه تولد نوه ام محمدابراهبم(به عشق حاج همت نامگذاری کردم )/حکایت من وپسرم احمد/مطلب جدید باکمک استادسعادت یار-نوشته شد لطفا نظربدید
[گل]
منتظر حضصور سبزتون هستم[گل]

گمنام عاشق همت ثارالله

سلام
طاعات شما هم قبول درگاه الهی
اگر وبلاگ زیبایتان باز شود حتما می خوانم!
(چندین گل)

احمد سه‌شنبه 11 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 11:10 ق.ظ http://sarlohe.blogfa.com

.......... پس‌نوشت ..........
علی آقا ماهانی؛ جانشینِ شهیدِ واحدِ مخابراتِ لشکرِ ثارالله
.......... پس‌نوشت ..........
علی آقا ماهانی؛ گنجینه‌ی عنایت‌های بزرگ است بر سینه‌های کوچکِ اهل دنیا
.......... پس‌نوشت ..........
علی آقا ماهانی؛ شهیدی که پیراهنِ خاکی‌اش بعد از چهارده سال هم‌نشینی با استخوان‌های بدنِ نحیفش سالم بود.
.......... پس‌نوشت ..........
علی آقا ماهانی؛ شهید است، شهید
.......... پس‌نوشت ..........
نسأل الله منازل الشهداء

روحش شاد ...
با شهدا محشور شوید.
می آیم و می خوانم مطالب دلنشینتان را .

س پنج‌شنبه 13 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 10:28 ب.ظ http://asan3.mihanblog.com/

مطلب تازه نمی کنید به هوای باران؟
به های و هوی رمضان ؟!

نگاه نفس های ما تشنه است!

چشم ، در اولین فرصت
دلتان بهاری باد !

گمنام عاشق همت جمعه 14 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 03:11 ب.ظ

سلام****تقدیم به بهترینها*****
در دل میکنم و کاش نگیری تو به دل*
هجریاران شده چوکوهی ومن مانده به گل*
ساده میگویم وایکاش جوابی بدهی*
چاره اش چیست بجا مانده زیان وخجل*
دل سپردن چو امواج به دریا وصال*
این منم مانده بجا همچو خسی بر ساحل*
منکه سرمایه زکف باخته وسوخته ام*
مانده1داغ به پیشانی وداغی بر دل*
خم گشا باده بریزوقدحی بازم ده*
که شود بین من واینهمه غمها فاصل*
یا مهدی(عج) ادرکنی ***


راهیست راه عشق که هیچش کناره نیست/ آن جا جز آن که جان بسپارند چاره نیست
هر گه که دل به عشق دهی خوش دمی بود/ در کار خیر حاجت هیچ استخاره نیست
ما را ز منع عقل مترسان و می بیار/ کان شحنه در ولایت ما هیچ کاره نیست
از چشم خود بپرس که ما را که می‌کشد / جانا گناه طالع و جرم ستاره نیست
او را به چشم پاک توان دید چون هلال/ هر دیده جای جلوه آن ماه پاره نیست
فرصت شمر طریقه رندی که این نشان/ چون راه گنج بر همه کس آشکاره نیست
نگرفت در تو گریه حافظ به هیچ رو / حیران آن دلم که کم از سنگ خاره نیست

یامهدی (عج)ادرکنی

سلام بزرگوار
همیشه ما را شرمنده مهربانی هایتان می کنید .

نردبان دلم شکسته است می شود برای من کمی دعا کنی ؟!
میشود برای بیقرار دلم سفارشی به آن رفیق با وفا _ خدا کنی ؟!

س شنبه 15 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 12:13 ق.ظ

سلام
ببخشید این چند روز گرفتار نگاه بودم!!!
از نگاه کردن به صفای دل شما غافل شدم.
چند بار باز کردم دفترتان را ولی گفتم شاید امورات منزل زیاد است من مزاحم نشوم.
برقرار باشید و پرصفا

سلام
شما همیشه پر از نگاهید....نگاه های پر از لطف
ممنونم از محبتتان .

س شنبه 15 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 12:16 ق.ظ http://asan3.mihanblog.com/

صلاح کار کجا و من خراب کجا
ببین تفاوت ره کز کجاست تا به کجا

دلم ز صومعه بگرفت و خرقه سالوس
کجاست دیر مغان و شراب ناب کجا

چه نسبت است به رندی صلاح و تقوا را
سماع وعظ کجا نغمه رباب کجا

ز روی دوست دل دشمنان چه دریابد
چراغ مرده کجا شمع آفتاب کجا

چو کحل بینش ما خاک آستان شماست
کجا رویم بفرما از این جناب کجا

مبین به سیب زنخدان که چاه در راه است
کجا همی‌روی ای دل بدین شتاب کجا

بشد که یاد خوشش باد روزگار وصال
خود آن کرشمه کجا رفت و آن عتاب کجا

قرار و خواب ز حافظ طمع مدار ای دوست
قرار چیست صبوری کدام و خواب کجا


روز وصل دوستداران یاد باد
یاد باد آن روزگاران یاد باد
....
گرچه یاران فارغند از یاد من
از من ایشان را هزاران یاد باد

س شنبه 15 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 01:43 ق.ظ

متشکرم از دوستداری !

همیشه به یادتان هستیم و فارغ از یاد شما نه !

امروز از ساعت دو ونیم همچنان به یادتان بودم و منتظر فرصتی برای عرض ادب .

س شنبه 15 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 01:59 ق.ظ

باز هم ممنون فداتون

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد