تنفس

به نام آنکه فکرت آموخت

تنفس

به نام آنکه فکرت آموخت

غدیر



غدیر آینه لا اله الا هو  
 غدیر آیت سبحان ربی الاعلی است
غدیر هدیه نور از خدا به پیغمبر (ص)
غدیر نقش ولای علی به سینه ماست
غدیر کعبه اهل سما و اهل زمین
غدیر قبله خلق زمین و خلق سماست
غدیر یک سند زنده یک حقیقت محض
غدیر خاطره ای جاودانه و زیباست
غدیر با همگان هم سخن ولی خاموش
غدیر با همه کس آشنا ولی تنهاست
به آیه آیه قرآن بحق پیغمبر
که راه غیر علی مرگ و نیستی و فناست
به صد هزار زبان روح مصطفی گوید
که ای تمامی امت علی امام شماست

عید غدیر ،عید ولایت و امامت بر همه پیروان راه ولایت مبارک باد
نفس عمیق1 : همانا ارزشمندترین بی نیازی عقل است ،بزرگترین فقر ،بی خردی است ،ترسناکترین تنهایی ،خودپسندی است و گرامی ترین ارزش خانوادگی ، اخلاق نیکوست. حضرت امیر (ع)
نفس عمیق 2:هر سال در صبح عید غدیر به دیدارمادرمی رفتیم و سیادتش را تبریک می گفتیم ،دریغا چند سالی است این روز عزیز را بر سر مزارش فاتحه می خوانیم!
نفس عمیق 3:بر حال و احوال هم دعا کنیم ...

نظرات 17 + ارسال نظر
دانیال شنبه 21 آبان‌ماه سال 1390 ساعت 10:33 ب.ظ http://www.danyal.ir

با نفس های عمیقتان دست بر پیله تفکر میبرم تا خاطرات گذشته و رویاهای آینده را نقشی از جنس تدبّر بزنم ، مطلب بعد آنکه ما باز هم به آمدن غدیر دلخوشیم که به ارزش تمام برتزین عید امت است ، عیدتان مبارک ، عزیزمی ...

همه به آمدن غدیر دل خو ش داریم !
به امید اینکه بهترین عیدی ها را از صاحب این روز دریافت کنی .
ممنونم ....

هستی یکشنبه 22 آبان‌ماه سال 1390 ساعت 01:12 ب.ظ

سلام عزیزترینم
روح مادر شاد
عید غدیر مبارک
التماس دعا

سلام مهربان
ممنونم عزیزم
بر شما هم مبارک
محتاج به دعای خوب تو هستم نازنین .
امیدوارم خداوند بهترین ها را برایت مقدر کند ،عزیزم .

دانیال یکشنبه 22 آبان‌ماه سال 1390 ساعت 02:22 ب.ظ http://www.danyal.ir

باور کن قدم قدم این فاصله ها ...
نقطه نقطه این مسافت محاسبه خواهد شد ...
ممنونم از ته قلب ، ای شفای دلتنگی ها

همه اش را باور دارم ...و به دیده منت دارم ...
چرا که یقین دارم اینها همه لطفی است از جانب حق ، مهربان .

ثنائی فر یکشنبه 22 آبان‌ماه سال 1390 ساعت 02:48 ب.ظ http://www.sanae.blogfa.com

خدایش بیامرزد
آری بر حال و هوای دل هم دعا کنم که شاید این طوفان ها به خیر بگذرد و یخ نزنیم در سرمای بی مهری ها

سلام عزیز بزرگوار روزگارتان به خیر و خوشی

متشکرم .
خدا نکند یخ بزنید در تلاطم بی مهری ها ....اینجا کسی دعا گوی شماست ....
سلام و درود برشما . امید که شاداب و سرحال باشید

سهبا یکشنبه 22 آبان‌ماه سال 1390 ساعت 07:37 ب.ظ http://sayehsarezendegi.blogsky.com/

سلام عزیزترین . نفسهای عمیقتان پر از اکسیژن زندگیست . ممنونم مهربان .
عید را هم پیشاپیش به شما تبریک می گویم و برای روح مادر بزرگوارتان طلب آرامش و غفران الهی می نمایم .
زنده باشید و پایدار .
راستی , برنامه عید غدیر پابرجاست ؟

سلام مهربانم . ممنون از محبتت.
بسیار متشکرم . خدا گذشتگان شما را هم بیامرزد .
شما هم سلامت باشید و سربلند .
بله !

هستی یکشنبه 22 آبان‌ماه سال 1390 ساعت 09:24 ب.ظ http://aftabealamtab.mihanblog.com/

سلام مهربون ترین
دختر حرف گوش کنی می شم چشم چشمممممممممممممممم
دیدارش شکلش عوض شده یعنی چی ؟چرا خب ؟منظورم روز عید غدیر است .
بی نهایت مهربانین بی نهایت
ما انسانیم . همه مون یک بدنیم . چو عضوی به درد آورد روزگار دگر عضو ها را نماند قرار

سلام عزیز مهربان
چشمت بی بلا نازنین .
آِِِآآآییییییییی شیطون اون جواب سهبا بود !
درسته ، اما تو هم یک عضوی از این روزگاری که باید مراقب سلامتی روحی ات باشی عزیز دل . اففففففففففتاد
این شکلک به توان ده تقدیم شما

س یکشنبه 22 آبان‌ماه سال 1390 ساعت 10:50 ب.ظ

سلام
چند بار نظر دادم اما هربار نزدیک وقت تایید کامپیوترم خاموش می شد!

سلام
بسیار خوش آمدید !
شما هر وقت و به هر شکل بیایید، من خوشحال می شوم!
فکر کنم کامپیوتر شما هم مثل کامپیوتر ما اکس پایر شده

س یکشنبه 22 آبان‌ماه سال 1390 ساعت 10:53 ب.ظ

من هم روز محترم و پرجاذبه ی عید غدیر را به شما که از خاندانی بزرگوار هستید تبریک می گویم همچنین به خانواده عزیزتان .
شاد باشید.

متشکرم . امیدوارم بهترین و زیباترین خیرات را عیدی بگیرید از خدای علی .
سلامت باشید

س یکشنبه 22 آبان‌ماه سال 1390 ساعت 10:55 ب.ظ

فصاحت و بلاغت این بیت را نباید از یاد برد:

به صد هزار زبان روح مصطفی گوید
که ای تمامی امت علی امام شماست

فقط نمی دانم چرا چندی بعد آن را نشنیده گرفتند!!

این بیت به قدری صریح بود که قصیده شاعر را به اینجا ختم کردم.

نامردمان هزاران شاهد ولایت و امامت علی (ع) را کتمان کردند !

س دوشنبه 23 آبان‌ماه سال 1390 ساعت 09:16 ق.ظ

تو قدر فاصله را می دانی ، می دانم

شاید این فاصله ها محک عاطفه هاست !

هستی دوشنبه 23 آبان‌ماه سال 1390 ساعت 04:42 ب.ظ

سلام بر بانوی عزیزترینم
قربان لطف و صفا و محبت و مهربانی تان
فدای قدم های نازنین تان
مگه قرار نبود عید غدیر منم باشم ؟ خب پس برای منم مهمه بدانم کجا جمع می شین
به توان بی نهایت تقدیم به شما استاد عزیز و مهربونم
اونم به روی چشمامممممممممممممممممم افتتتتتتتتتتتتتتتتتتتاد چشم .

سلام بر هستی عزیزم
خواهش می کنم عزیز مهربانم
چرا عزیزم ! من هم به شما اطلاع دادم .
چشمات بی بلا نازنین .
ممنونم از لطف و مهربانی هایت گلم .
عید بر شما و خانواده محترمت هم مبارک مهربان .

ترتیا آیات دوشنبه 23 آبان‌ماه سال 1390 ساعت 07:56 ب.ظ

سلام

غدیر جاری بر جانهای پاک و اندیشه های تابناک ...

عیدتان مباااااااااااارک ...


........................................................

روح مادرتان شاد ...

سلام
متشکرم .بر شما هم مبارک باد این عید بزرگ .
..............

باز هم سپاسگزارم از لطفتان

سهبا دوشنبه 23 آبان‌ماه سال 1390 ساعت 09:36 ب.ظ http://sayehsarezendegi.blogsky.com/

سلام عزیزترینم . عیدتان مبارک . هنوز سرشارم از لطف صدای مهربانتان .

سلام مهربانترین.
عید بر شما هم مبارک .
محبت و لطف شما بسیار است عزیز مهربان.

مریم سه‌شنبه 24 آبان‌ماه سال 1390 ساعت 11:13 ق.ظ http://najvaye-tanhai.blogfa.com

سلام عزیزترین بلاگستان مهربانترین تنفس!!!
اول تا بادم نرفته عید سعید غدیر رو به شما و خانواده محترم تبریک عرض می کنم و آرزوی سعادت و خوشبختی رو برای خودتون و خانواده عزیز دارم
خداوند مادر عزیزتون رو رحمت کند
خب دوم اینکه بله دیگه بازم قرار و جلسه و دور هم جمع شدن و فراموش کردن من؟؟؟منم میخوام باشم آخه حالا چیکار کنم؟ قرار بود منم باشم چقدر دلم میخواد نفسای عمیق عزیزمو از نزدیک ببینم و دیگر عزیزانی که قراره باشن...
خانم ثنایی فر؟شما یه چی بگین دیگه!!!
مثل همیشه دوستتون دارم و اینبار شدید مشتاق دیدار
فدای مهربونیاتون عزیز دلم!!!

سلام مهربان مریم
ممنونم. من هم این عید بزرگ را به شما و عزیزانتان تبریک می گویم .
خداوند گذشتگان شما را هم بیامرزد .
راستش جلسه خاصی نبوده !
من هم از دیدن مریم مهربانم خوشحال می شوم !
خانم ثنایی فر ؟ شما قراره یه چیزی بگید ؟!
ممنونم از لطف و محبتت ، عزیز مهربان !

هستی سه‌شنبه 24 آبان‌ماه سال 1390 ساعت 04:36 ب.ظ

سلام بر عزیزترین و مهربان ترین
بله منظورتان را گرفتم متشکرم
فدای وجود نازنینتان

سلام بر هستی عزیز و مهربان
وجودت بی بلا باشد ، نازنین .

مهیاد چهارشنبه 25 آبان‌ماه سال 1390 ساعت 06:13 ب.ظ http://lemonade.blogsky.com

سلام
تاخیر مرا بابت تبریک این عید سعید ببخشید . عید گذشته بر شما مبارک و فرخنده باد ...
برایتان سعادت و سلامت و روزگاری سرشار از مهر آرزومندم .
و برای مادر زنده یادتان و همه ی مادران که چون مادر شما و من از سادات بودند و در بین مانیستند اجر و مرتبه نزد خداوند گار مسئلت می کنم .

آسمانی و رستگار باشید.

سلام
اختیار دارید بزرگوار . بسیار متشکرم از لطف و مرحمت شما .
خداوند مادر محترمتان را بیامرزد و روحش با مومنین و صالحین محشور باشد انشالله
من هم این عید بزرگ را خدمت شما تبریک عرض می کنم .
برقرار باشید و سلامت

رامین یکشنبه 29 آبان‌ماه سال 1390 ساعت 05:36 ب.ظ http://www.noyasystem.com

خواهشا در صورتیکه براتون مقدوره سایت من رو در خصوص طراحی سایت با نام طراحی سایت لینک کنید. ممنونتون میشم.
http://www.noyasystem.com

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد