تنفس

به نام آنکه فکرت آموخت

تنفس

به نام آنکه فکرت آموخت

ام ابیها


السلام علیک ایتها الصدیقه الطاهره





میلاد بانوی بزرگ اسلام حضرت زهرا (س) بر همه ی عزیزان مبارک



نفس عمیق : پروردگارا تو را سپاس می گوییم که ما را زن آفریدی و از نعمت مادر بودن برخوردار کردی .

نظرات 9 + ارسال نظر
[ بدون نام ] شنبه 30 فروردین‌ماه سال 1393 ساعت 06:15 ب.ظ

مبارک است انشاالله.

ممنونم .

میم شنبه 30 فروردین‌ماه سال 1393 ساعت 10:29 ب.ظ

سلام
تبریک میگم خدمتتون

مادرانه هایتان مانا
گل

سلام
متشکرم

تسبیح یکشنبه 31 فروردین‌ماه سال 1393 ساعت 12:03 ق.ظ http://niliofareabi.e72.ir

هم شکر واسه زن بودن..
هم شکر واسه مادر بودن..
هم شکر واسه خواهر بودن..
هم شکر واسه عمه بودن..
هم شکر واسه نام فاطمه داشتن..
عیدتان پر از عیدی های خوب از بانوی کرامت

از خداوند سپاسگزاریم برای داشتن اینهمه نعمت...
متشکرم بانو

تقدیم به شما

مهدی اسدزاه ج 70% یکشنبه 31 فروردین‌ماه سال 1393 ساعت 01:13 ق.ظ

سلام عیدتون مبارک
سالروز میلاد خجسته فاطمه زهرا (س) سرور بانوان جهان، عطای خداوند سبحان، کوثر قرآن، همتای امیر مومنان و الگوی بی بدیل تمام جهانیان بر حضرتعالی و همه بانوان سرزمین عزیزم ایران مبارک باد .

سلام
بسیار سپاسگزارم
این روز بزرگ بر شما هم مبارک باد.

طهورا سه‌شنبه 2 اردیبهشت‌ماه سال 1393 ساعت 06:00 ب.ظ

سلام برادرزاده جانم

چه شکرانه ی دلنشینی...

مبارک

سلام عمه جان
رسیدن بخیر
همیشه به زیارت .
دلتنگتون بودیم

س دوشنبه 8 اردیبهشت‌ماه سال 1393 ساعت 09:16 ق.ظ

سلام بانوی کمال یافته در مقام ناب مادری
تبریک فراوان
ببخشید دیر
اما هر روز روز شماست [گل]

سلام
هیچوقت دیر نیست برای شادباش
ممنونم
خدا مادرتان را رحمت کند و جایگاهش رفیع باد
....................
این ایام آنقدر به یاد مادرم بودم که با خوابی از او روز مادر را گذراندم !
همراه جدش باشد انشالله .
روح همه ِ مادران مرحوم شاد باد

سهبا دوشنبه 8 اردیبهشت‌ماه سال 1393 ساعت 08:29 ب.ظ

سلام عزیزترینم . ایام میلاد بر شما مبارک.

سلام مهربان

دلتان اردیبهشتی و لبتان خندان باد ...

طهورا سه‌شنبه 9 اردیبهشت‌ماه سال 1393 ساعت 08:39 ق.ظ

سلام عزیزترینم ایام به پست جدید باد...

سلام مهربان عمه
در بین همه شلوغیهایم فرصتی را مغتنم می شمارم
و اطاعت امر میکنم

ر یکشنبه 21 اردیبهشت‌ماه سال 1393 ساعت 05:03 ب.ظ

من دوست دارم خوابتان را بشنوم یا بخوانم

خواب دیدم مادرم در خانه ایست و من مانند اواخر عمرش از او مراقبت میکردم و مانند همان موقع نگرانش بودم ...او استراحت میکرد و من همچنان نگرانش بودم ...به طرفش رفتم و بوسیدمش او هم مرا در آغوش کشید و بوسید ...
روز مادر تمام خاطرات رفتن به خانه اش را مرور میکردم ! راستی چرا مادر هیچگاه از یاد نمی رود ؟!
...............
هنوز که هنوز است وقتی مشکل یا ناراحتی دارم به خوابم می آید فکر کنم مادرها همیشه و حتی در آن دنیا دلواپس فرزندانشان هستند !
خدا همهِ مادران را به پاس همهِ مهربانی اشان بیامرزد

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد