تنفس

به نام آنکه فکرت آموخت

تنفس

به نام آنکه فکرت آموخت

سلامی دوباره

سلام به همه ی دوستان عزیز

گرچه کارهایم نیمه تمام است و به اتمام نرسیده است ، اما لطف و مهربانی های شما مگر می گذارد که دلم به کناری بنشیند .عشق و محبت و انس به شما عزیزان به مثابه نیرو محرکه ای در مسیر زندگی جریان می یابد که نمی توان وجودش را منکر شد و نادیده گرفت و به یادم آورد که کار های کوچکی را که از روی محبت انجام می دهیم خواهیم دید که آن کارها دیگر کوچک نیستند و در دلها فرو می روند و تاثیر می گذارند و من این را به وضوح در مراحل مختلف نظاره گر بودم .

بزرگی می گفت :

زمان بس کند می گذرد برای آنان که در انتظارند

بس تند می گذرد برای آنان که می ترسند

بس کوتاه است برای آنان که سر خوشند

وبس طولانی است برای آنان که در اندوهند

اما ابدی است برای آنان که عاشقند

و هر اندازه که دیگران را شاد کنیم به همان اندازه شاد می شویم و من چه بسیار سپاسگزارم از دوستانی که دراین مدتی که نبودم با قلبهای مهربانشان محبت را بر جای جای روحم نشاندند

از دانیال عزیز سهبای نازنین خانم سعادت یار بزرگوار مریم مهربان تسنیم خوبم و سعیده ی عزیزو پروازی دوباره با محبتم و تمامی کسانی که با رد پاهای مهربانی اشان باعث شادی و تازگی روحم شدند و هرگز این مهربانی ها را فراموش نخواهم کرد .این مهربانی ها را با دیداری خوش با عزیزانم خانم سعادت یار و سهبای نازنین از راه های دور و گرمای طاقت فرسا به امتداد کشیده و گرمای محبت را در درونم شعله ور کردند و ورقی از خاطرات به یاد ماندنی را بر صفحه ی روزگارم ترسیم کردند و من هرگز این مهربانی ها را از یاد نخواهم برد گرچه عمر می گذرد و یادها در ذهن باقی و مانا خواهند بود.

عقل ، میزان تفاوت در میان می آورد                  عشق در یک پله دارد کعبه و بتخانه را

و این را باوردارم که ثمره ی هر کاری به خودمان باز خواهد گشت کاری که برای شادی و موفقیت دیگران انجام می دهیم ثمره ای آن کار شادمانی و موفقیت برای خودمان است .

دیدار با خانم سعادت یار منتهی به یاد و دیدار آقای سلامت عزیز شد و من چه می اندیشم به اخلاق این مرد بزرگ که چگونه با تحمل اینهمه درد و رنج اینچنین با خلق خوش به صحبت می پردازد و من عمیقا به حرفهایش گوش جان می سپارم که تو چگونه اینهمه بزرگی ، می خندی و شادی را به دیگران هدیه می دهی تو بزرگی که اینچنین بزرگ می اندیشی و بزرگ می آموزی در رفتارت .

آن روز به حرفهای آقای وفایی ( از جانبازان عزیز آسایشگاه ثار اله ) می اندیشیدم که می گفت هر چه بر سر ما می آید از دروغ است و ما ابدا به این نمی اندیشیم .

دیروز که برای خرید وسایل خانگی به یکی از مراکز بزرگ شهر رفته بودم و از ده پانزده فروشنده ای که به سراغشان برای خرید رفتم یک نفر حرف راست نگفت و هر کدام با دروغ قصد فروش جنس خود را داشتند و من دوباره به یاد حرف جناب وفایی عزیز افتادم که می گفت هر چه بر سر ما می آید از دروغ است و ما روزگار را با دروغ سپری می کنیم که ،در کارهایمان اینگونه ناراستی است. .....

جان هوا پرستان ، در فکر عاقبت نیست              گرد هدف نگردد ، تیری که شد هوایی


نفس عمیق :بچه های ما چیزی می شوند که ما هستیم پس چیزی باشیم که می خواهیم آنها باشند.

نظرات 51 + ارسال نظر
دانیال یکشنبه 12 تیر‌ماه سال 1390 ساعت 11:35 ق.ظ http://www.danyal.ir

دستهایم را به سوی آسمان میگشایم و خدا را شکر میکنم که باز از هوای دوست نفس میکشم ...

از خداوند مهربان به پاس داشتن دوستانی نیکو سپاسگزارم و قدردان ....

سهبا یکشنبه 12 تیر‌ماه سال 1390 ساعت 11:56 ق.ظ http://sayehsarezendegi.blogsky.com/

سلام عزیزترینم . چه شاد شدم به دیدن مطلب جدیدتان . شادی در تمام زندگیتان برقرار .
آقای وفایی در همان دیدار گذشته هم همین را اشاره کردند و حقیقتی است انکار ناشدنی ...
نفس عمیقتان را اجرا نمودن بسیار سخت است مهربان . و چه بد می شود اگر بچه های ما همان بشوند که ما هستیم . امیدم اینست که گام هایی بسیار جلوتر از آن باشند و بشوند که ماییم .

محبتتان را دوباره سپاسی بی نهایت می گذارم و امیدم اینکه همیشه سلامت و شادمان و موفق باشید عزیز مهربانم . عزیزانتان را سلام برسانید .

سلام سهبای مهربان .همیشه دلت شاد و آرام باد...
اما به چه راحتی از صبح تا به شب چندین دروغ بدون منفعت می گویند و خدا عالم است ! چند تا دروغ برای منفعت !!!!
امید وافر داریم که فرزندانمان چندین بار جلوتر باشند به نیکی....
خاطره همنشینی با شما عزیزان را که قدم رنجه کرده بودید از یاد نخواهم برد .
ممنونم از لطف ومحبتت . متشکرم

سعیده یکشنبه 12 تیر‌ماه سال 1390 ساعت 01:50 ب.ظ http://s73.blogsky.com

سلام بزرگوار
وای که چه بر سر ذوق آمدم وقتی مطلب جدیدتان را دیدم
گرچه می دانم که هستید و هماره خرمم از نگاه مهربانتان که بر صفحه ام نقش می بندد اما باز هم دلتنگ می شویم دلتنگ شما و حضورتان در این سرا
از دروغ گفتید و از آدمیان صد رنگی که با هزاران نیرنگ قصد انجام خواسته هاشان دارند....
بگذریم...
دلم تنگ بود برای اندکی تنفس در هوای این خانه....
شادی هاتان برقرار

سلام مهربان
ممنونم از لطف و محبتت
منهم دلتنگتان بودم و مترصد فرصتی مناسب برای خواندن مطالب زیبایت.
سپاس از مهربانی هایت
پاینده باشی

مریم یکشنبه 12 تیر‌ماه سال 1390 ساعت 02:32 ب.ظ http://najvaye-tanhai.blogfa.com

تو که آمدی
دیگر برای کلمات مدفونم قصه غصه نمی خوانم!
همه آن ها را
از زیر خروارها ناباوری بیرون کشیدی!
فرمانروا شدی!
فرمانروای روز و شب و خواب و خاک و ستاره و آسمانم
و ... فرمانروای نفس هایی که بی تو به شماره افتاده بودند
دوستت دارم به وسعت تنفس های عمیق یک عاشق!
و من قبله نمای دلم را به هر سو بچرخانم
تقلای جهت تو را دارد!

نگاه مرد مسافر به میز افتاد : چه سیب های قشنگی !....و میزبان پرسید : قشنگ یعنی چه ؟ قشنگ یعنی تعبیر عاشقانه ی اشکال ، وعشق تنها عشق ، تورا به گرمی یک سیب می کند مانوس....

ممنونم مریم عزیز

س یکشنبه 12 تیر‌ماه سال 1390 ساعت 06:21 ب.ظ http://asan3.mihanblog.com/

سلام
آمده بودم تا سکوتی بی صدا ! را بهتر بشناسید و بدانید تنهاییم ذاتی است تقصیر از کسی نیست و تقصیر از کسانی است که سکوت را فریاد می خواهند و این شدنی نیست. حالا در کلام، حرف دیگری است . نمی دانم چرا من حوای همه هستم و حوای هیچ کس نیستم! این یعنی باز هم سکوت و باز هم رنج از شنیدن سفارش هبوط!!! این با ر از سوی آدم ها و حوای دیگران به من که حوای کسی نیستم!!

آن روز خوش گذشت اما نه خوشی معمولی همیشگی همه !
بلکه یک خوشی خاص
یک خوشی ناب در عمق وجود انسان !
دیدم که این انسان، چه زیبا فرزندانش را تربیت کرده است و چه آرامشی حاکم بر قصری باشکوه بود که آرامش خانواده ی نداشته ی مرا نیز تضمین می کرد!!!!
باور کن دروغ نمی گویم مثل آن فروشندگان خانه ی قدیمی آسمان سیاه و مثل فروشندگان لوازم خانگی!!
هرچه گفتم حقیقت بود اگر چه اغراق ادبی داشت برای بیان بهتر دلبستگی هایم.

سلام
نگاه آرامتان همراه با سکوتی سرشار از صبر در چشمان پر فروغتان هویدا بود وگاهی سکوت فریاد دارد در بطن خود ،اما نه آن فریادی که متصور است
سکوتتان خیلی حرف داشت مهربان

لذت آن روز مرا به تفکر در عمق وجود انسان واداشت و به یاد ماندنی شد .
از نظر لطف شما هم سپاسگزارم .

س یکشنبه 12 تیر‌ماه سال 1390 ساعت 06:22 ب.ظ

نگارشتان هم زیبا بود.
به فرزندان عزیز سلام برسانید.

نظر لطف شماست بزرگوار .
ممنون از محبتتان ، آنها هم سلام می رسانند .

صبرا دوشنبه 13 تیر‌ماه سال 1390 ساعت 01:45 ق.ظ http://sabraa.blogfa.com

سلام بزرگوار
خیلی خوشحالم کردید که بهم سر زدید...خیلی زیاد
دلم براتون تنگ شده بود
مثل همیشه از مطالب خوبتون استفاده کردم...
اعیاد شعبانیه مبارک!
التماس دعای فراوان
درپناه حق

سلام عزیز مهربان
منهم دلتنگتان بودم و به یادتان....
باعث افتخار است
این ایام بر شما هم مبارک باد!
از شما خوبان التماس دعا

ترتیل آیات دوشنبه 13 تیر‌ماه سال 1390 ساعت 07:54 ق.ظ http://yalaitana.blogfa.com/

سلام ...

نفس عمیقتان سرشار از تامل است ...

به آشیان ما نیز سری بزنید ...

اعیاد فرخنده ...

سلام
خوش آمدید ...
در اولین فرصت حتما .
بر شما هم مبارک باد...

سهبا دوشنبه 13 تیر‌ماه سال 1390 ساعت 08:40 ق.ظ http://sayehsarezendegi.blogsky.com/

سلام عزیزترین . به امید خدا فردا صبح زود راهی سفرم به حریم حرم هشتمین امام . آمدم من باب خداحافظی و حلالیت طلبی و پذیرش سفارشات احتمالی !
سلام مرا به عزیزانتان برسانید ...

سلام مهربانترین.
انشااله به سلامت بروی و به سلامت برگردی .
چه خوشحالم که به دیدار عزیزانت می روی . سلام مارا هم به آقا برسان فقط خیلی التماس دعا دارم هم برای خودم هم برای فرزندان.
ممنونم از لطفت ، آنها هم سلام می رسانند و التماس دعا دارند.
به خدای بزرگ می سپارمت .

ترتیل آیات دوشنبه 13 تیر‌ماه سال 1390 ساعت 05:10 ب.ظ

با سلام ...

ممنون از حضورتان ...

با افتخار لینک شدید ...

سلام
شما هم با افتخار به جمع دوستان ما پیوستید .

یکی چهارشنبه 15 تیر‌ماه سال 1390 ساعت 12:14 ق.ظ

آری جز راست نباید گفت
هر راست نشاید گفت
خیلی از دست مستاجران هبوط کرده ام راحت شدم

س چهارشنبه 15 تیر‌ماه سال 1390 ساعت 12:32 ب.ظ

مادرم زهرا پنج‌شنبه 16 تیر‌ماه سال 1390 ساعت 05:28 ب.ظ http://www.senogte.blogfa.com

سلام...
ممنون از حضورتون
نه پروازی دوباره برا دومادمونه.
ایشالا که به هر دومون سر بزنی.
زهرایی باشید...

سلام
از آشنایی با شما خوشحالم .
حتما سر می زنم .
موفق باشید...

ترتیل آیات پنج‌شنبه 16 تیر‌ماه سال 1390 ساعت 10:06 ب.ظ

سلام ...

و آرزوی شادابی ...

سلام
ازوبلاگ معنوی اتان استفاده بردیم
با شهدا محشور باشید
ممنون از حضور پر مهرتان

هستی نمونه جمعه 17 تیر‌ماه سال 1390 ساعت 12:59 ق.ظ http://d.blogsky.com

و ‌إنّی کلما دعوتهم لتغفرو لهم جعلوا أصابعهم فی آذانهم و استغشوا ثیابهم و اصروا و استکبروا استکبارا ... نوح 71

... و له الکبریاء فی السموات و الارض و هو العزیز الحکیم . جاثیه 37

خوش آمدی هستی عزیز
آیه ی بالا 7 می باشد .

گمنام ثارالله جمعه 17 تیر‌ماه سال 1390 ساعت 04:01 ق.ظ http://asheghehemmat.blogfa.com/


سلام ای خواهر بزرگوار که همیشه منو شرمند لطف محبت فرمودی..چیز ندارم بگم ..لا یملک الا دعا وسلاجه البکاء..
بسیار انسان فوق العاده هستی خدا حفظت کند..
استاد سعادت یار هم ائینه شما خدا قوت بده..وطول عمرشما
از خدمتگذران چه بگوم....

ای آب ندیده ها و آبی شده ها
بی جبهه و جنگ انقلابی شده ها
مدیون شب حمله جانبازانید
ای بر سر سفره آفتابی شده ها

http://www.ghorobeshalamche.blogfa.com/
http://www.ammarname.ir/link/752
http://www.ammarname.ir/link/752

سلام برادر عزیز و بزرگوار
ما مفتخریم که شما ما را دعا می کنید شما بزرگید و بزرگوار ، بزرگ نگاه می کنید و بزرگ می اندیشید و بزرگ عمل کردید....
و من غبطه می خورم به این روحیه و حسن خلق شما .
ممنونم از نظر لطفتان بزرگوار .
حتما به این لینک ها سر می زنم

ثنائی فر شنبه 18 تیر‌ماه سال 1390 ساعت 08:22 ق.ظ http://www.sanae.blogfa.com

خانه خانه خودتان است و نیازی به خوش آمد گویی نیست
در کل از بازگشتتان خوشحالم
سلام و درود

سلام خانم ثنایی فر عزیز
خوش آمدید ، ما چه کنیم با این سرای شما که به محض باریدن قطرات اشک نظراتتان باز نمی شود . چندین بار آمدم برای عرض سلام موفق نشدم ! اما می خوانمتان....
ممنونم از بودن هایتان بزرگوار

سهبا شنبه 18 تیر‌ماه سال 1390 ساعت 09:50 ق.ظ

سلام عزیزترین . روزتان بخیر . در سفرم هنوز . آمدم سر بزنم که باز دیدم .... چه خبر شده مهربانم ؟ چرا جنگ و دعوا مسری شده ؟!

سلام مهربانترین
سفرت بی خطر عزیز . خوش آمدی .
کدام جنگ ؟ کدام دعوا ؟
نمی دانم ، شاید من احساس می کنم ،همه جا در آرامش است !

ثنائی فر شنبه 18 تیر‌ماه سال 1390 ساعت 10:14 ق.ظ http://www.sanae.blogfa.com

چشم حتما اصلاحش می کنم و حذف
مگر می شود از خیر وجود منور شما گذشت
موید باشید

متشکرم از لطف و محبت شما .
مگر می شود ازخواندن مطالب زیبا و ارزشمند شما گذشت .

دانیال شنبه 18 تیر‌ماه سال 1390 ساعت 01:30 ب.ظ http://www.danyal.ir

من بی پنجره ام و پتوی کودکیم زیر باران تعطیلی هاست
سلام ، حالتان چطور است بزرگوار ؟!

و من مصرانه به دنبال آرامش هستم...
سلام ، متشکرم از لطف شما !

کربلایی شنبه 18 تیر‌ماه سال 1390 ساعت 05:05 ب.ظ http://karbalaey110.blogfa.com/

من باید خجالت بکشم. [ناراحت]من باید شرمنده باشم. [ناراحت]نه اینکه شرمنده جانبازان، نه،[ناراحت]
آنها با کس دیگری معامله کرده اند و مطمئنا در این معامله متضرر نشده اند.
من باید خجالت زده همسر جانبازانی باشم که تا امروز بیش از سی سال است که زحمت نگهداری از جانبازان را می کشند [ناراحت]

سلام بزرگوار
بسیار خوش آمدید .
راستی چرا زندگی بعضی ها نمونه و سرمشق است و زندگی بعضی ها مایه عبرت ؟!

احمد شنبه 18 تیر‌ماه سال 1390 ساعت 06:59 ب.ظ http://sarlohe.blogfa.com

سلام
خوبه که برگشتید
ممنون که سر زدید

سلام
قلمتان پویا و استوار باد

صبرا شنبه 18 تیر‌ماه سال 1390 ساعت 10:03 ب.ظ http://sabraa.blogfa.com

هو الشّـــــــافـــی .
.
أمّــن یُجیـــب الـــمُـضـطّـــرَّ إذا دَعـــاهُ وَ یـکـــشِـــفُ السّـــــوء ...
.

صبرای عزیز
به نیت شفا و امید استجابت برای سلامتی اش دعا می کنیم.
دلت آرام باد...

یکی دوتا !!! شنبه 18 تیر‌ماه سال 1390 ساعت 11:11 ب.ظ

افحسبتم ایکم احسن عملا !!!

باید تصمیم کبری گرفت !!!

ما را چه به احسن عمل بزرگوار !
چه تصمیمی بشود ! این تصمیم کبری !!!!

یکی دوشنبه 20 تیر‌ماه سال 1390 ساعت 09:54 ق.ظ

سهبا برود پتوی بچه را از زیر باران بیاورد!!

سهبای عزیز ! مادر با شما هستند !

دانیال دوشنبه 20 تیر‌ماه سال 1390 ساعت 05:07 ب.ظ http://www.danyal.ir

سهبا دیگر هیچ چیز لازم نیست بیاورد نه چایی نه پتو نه صبحانه
جریانش را خود بهتر میداند ...

خواهر ها آنقدر مهربانند که در هر شرایطی محبت خودشان را نشان می دهند... باور نداری از سهبا بپرس ؟

مهدی دوشنبه 20 تیر‌ماه سال 1390 ساعت 11:31 ب.ظ http://www.baran-110.blogsky.com/

باران که رحمت است ونعمتی که خداوند به من اعطا نموده ومن هم در نظر دارم ان را بدون دغدهای که تنفس عزیز را ازرده خاطر نمود اند با یاری یگانه بی همتا تربیت نمایم. برادر سهبا

بسیار خوش آمدید .
قدم این دختر شیرین و دوست داشتنی بر شما مبارک باشد .
خداوند در این امر خطیر پشت و پناهت باشد . برادرم امروزه تربیت خیلی کار سخت و پیچیده ای شده است و گاهی من می اندیشم که این کار در گذشته چه راحت انجام می گرفته است هر چه تکنولوژی بیشتر می شود دغدغه ها هم بیشتر ...
برایتان آرزوی سلامتی و موفقیت دارم

ترتیل آیات سه‌شنبه 21 تیر‌ماه سال 1390 ساعت 07:58 ق.ظ

سلام

تو مسافر تمام قلب‏هایی هستی که پرنده‏ها را دوست دارند.

میلاد جوان بنی هاشم مباارک ....[گل]

سلام
تو شبیه ترین غنچه به بهاری ...
ایام بر شما هم مبارک (چندین گل )

سهبا سه‌شنبه 21 تیر‌ماه سال 1390 ساعت 10:10 ق.ظ http://sayehsarezendegi.blogsky.com/

سلام عزیزترینم .
وای که چه خبر شده اینطرفها و من بی خبر از همه جا ! پتوی کودکی برادر را به امانت گرفته بوده پدر باران لابد که مانده پشت باران تعطیلی ها ! و من هم که نبودم و نتوانستم بیاورمش ! حالا اما آن پتو می ماند برای من به یادگار .... یادگار شیطنت های برادر و صبحانه و ناهار و شامی از نوع سهبا ! تا هرگز فراموشش نشود .....
بفرمایید چای برادر !

می بینم که برادران من ( مهدی و محمد ) دستی در تبلیغات دارند ! زودتر از این می دانستم برای خودم اقدام می کردم این هنرشان را ... ممنون عزیزترینم از سر زدن به بلاگ بارانم !

سلام مهربانترین
چقدر کودکی قشنگ است ، همه چیزش... شیطنت هایش ، اسباب بازی هایش ، پتویش ....

برادر را نمی دانم ! اما خودم صد بار چای بریزم و بخورم به اندازه ی یک چای که برایم بریزند مزه نمی دهد ! آن هم از دست خواهر ...

به هر حال آنان برادر این خواهرند و هنرمند ، خدا برایتان نگه دارد ، برادر خیلی عزیز است .

دیر شدن تایید کامنت را هم ببخشایید که لوله شوفاژهای ما خراب شده است و مشغول بنایی هستیم ( اوضاع ما گل بود و به سبزه هم آراسته شد ....)

محمد چهارشنبه 22 تیر‌ماه سال 1390 ساعت 05:17 ب.ظ http://www.hubut.blogsky.com

سلام:
خوب شد که اومدی....

سلام
چه عجججب ! خوش آمدید ...

محمد چهارشنبه 22 تیر‌ماه سال 1390 ساعت 08:41 ب.ظ http://www.faryadebiseda71.blogsky.com

سلام عموی باران از شما به وبلاگ خودش دعوت کرده که اگر قابل بدونید و تا همیشه با هنم باشیم

سلام
بسیار خوشحالم از این همراهی .در اسرع وقت حتما .

دانیال پنج‌شنبه 23 تیر‌ماه سال 1390 ساعت 06:01 ق.ظ http://www.d.blogsky.com

لابد میپرسی دلیل مزاحمت من در این شب حاجت چیست ؟
جان خواهر هیچی جز التماس دعا !

الهی آن کس که زندگی وی تویی کی محتاج شود
ای یافته و یافتنی....
ما محتاج دعای شما صالحان و خوبان هستیم....
سفرت به خیرو سلامت !

محمد پنج‌شنبه 23 تیر‌ماه سال 1390 ساعت 09:21 ق.ظ http://www.hubut.blogsky.com

سلام:
رطب خورده،منع رطب،کی کند؟!
خودتون که مدت مدیدی همه ما را محروم کرده بودید !

گفته بودم چو بیایی غم دل با تو بگویم
چه بگویم که غم دل برود چون تو بیایی....

هر کس نداند شما که از اوضاع ما خبر داری عزیز یزرگوار !
سلام بر شما

ترتیل آیات شنبه 25 تیر‌ماه سال 1390 ساعت 07:09 ق.ظ

سلام...
این روزها ؛
کمیل هم ٬اگر بود
مدام ،
ندبه میخواند !
عید بر شما مباااااااااارک ....
[گل]

سلام
امید قلب ما روزی ز راه دور می آید...
بر شما هم مبارک
بسیار خوشحالم از حضور پر مهرتان

سهبا شنبه 25 تیر‌ماه سال 1390 ساعت 01:57 ب.ظ http://sayehsarezendegi.blogsky.com/

سلام عزیزترینم . عیدتان مبارک . التماس دعایم را فراموش نکنید مهربان .

سلام مهربانم .
عید نور بر شما هم مبارک. دعا گویتان هستم اگر قابل باشم !

س شنبه 25 تیر‌ماه سال 1390 ساعت 04:08 ب.ظ http://asan3.mihanblog.com/

سلام
نه این که نیستم، هستم و دلم برای تنفس تنگ است!

سلام عزیز مهربان
اگر چه گاهی نیستم اما همیشه دلم به یادتان است !

س شنبه 25 تیر‌ماه سال 1390 ساعت 04:09 ب.ظ http://asan3.mihanblog.com/

نه این که نخواهم، می خواهم!!
نفس بکشم در هوای آزادی !

از خدای بزرگ می خواهم که دلتان همیشه شاد و خرسند باشد به یاد دوست ...

س شنبه 25 تیر‌ماه سال 1390 ساعت 04:12 ب.ظ

و ....
نه این که نشنوم ، می شنوم!

صدای قدم های دور یا نزدیک نگاه خورشید را !

فرداست که به دنیا نزول کرده است تمام آیات پنهانی!

کسی از دور می آید نگاهش خیس عرفان است
قدمهایش پر از معنا دلش از جنس باران است ...

به امید طلوع خورشید دلهای مکدر و رنجدیده !

گمنام ثارالله سه‌شنبه 28 تیر‌ماه سال 1390 ساعت 12:01 ق.ظ http://asheghehemmat.blogfa.com/

[گل][گل][گل][گل][گل]
سلام پنچتا 5 گل محمدی بنام اصحاب الکساء علیهم السلام برای شما گاشتم
تقدیم بهترین خواهرانم عزیز عید ومیلاد برشما مبارکباد


ای پادشه خوبان داد از غم تنهایی/دل بی تو به جان آمد وقت است که بازآیی
یوسف گمگشته باز آید به کنعان غم نخور/کلبه احزان شود روزی گلستان غم نخور
http://asheghehemmat.blogfa.com/
امروزمیلاد امام زمان(عج)/بمن عیدی دادالعجب/دشب خواب دیدم مهمان حاج همت وشهدا بودم امروز(نیم شعبان)حاج مهدی حاج همت وشاهزادگان بدیارغربت قفس آمدن/این مطلب حتما بخوانید
ونظر بدید منتظر جضور سبزتون هستم...عاشق همت وعاشق دوستان همت [قلب]

سلام بزرگوار
او خواهد آمد و دلهای عاشق به یمن و جودش غرق در سرور و شادی خواهند شد ...کاش ما هم عاشق باشیم !

ممنون و متشکر از لطف و محبتتان .

ترتیل آیات سه‌شنبه 28 تیر‌ماه سال 1390 ساعت 05:38 ب.ظ

سلام ...

قصدمان صله رحم بود ...

بیادتون هستیم ...

سلام
ممنونم از بزرگواریتان.
در پناه حق مستدام باشید.

صبرا سه‌شنبه 28 تیر‌ماه سال 1390 ساعت 07:28 ب.ظ http://sabraa.blogfa.com

سلام
ممنون بزرگوار...

سلام
خدایش بیامرزد...

سهبا سه‌شنبه 28 تیر‌ماه سال 1390 ساعت 10:31 ب.ظ http://sayehsarezendegi.blogsky.com/

سلام عزیزترین مهربان ... خسته روزگار نباشید . در این اوضاع نابسامان خانه , وضعیت پروزه های تحقیقاتی و پروزه خرید به کجا رسیده است ؟
کمکی اگر بر می آید از دستان ناتوانمان .....؟

سلام مهربانم
ممنونم ،خودت دیگر حدس بزن اوضاع من را ...!
تا وضعیت خانه منظم نشود افکار من هم طبیعتا منظم نخواهد شد !
از لطف و محبتت سپاسگزارم عزیز دل .
دستانت پر توان باد.

س چهارشنبه 29 تیر‌ماه سال 1390 ساعت 02:31 ق.ظ http://asan3.mihanblog.com/

سلام
چقدر سختی کشیده اید ولی شیرینی زندگی به همین ویرایش های ساختمانی!!! و نظم و ثبت خانه و کاشانه است.
یادم می آید یک سال ما هشت بار اثاث کشی داشتیم!!! باور کنید راست می گویم هشت بار! با تمام سختی های زندگی و با تنهایی !!
پس مقاوم باشید. البته کارهای مانده ی پژوهش هم هست که می دانم شما به خوبی از پس آن برمی ایید.
به قول سهبا اگر کاری از دست ما برمی آید بفرمایید.
فعلا با دیدن تصاویر در وبلاگم شما را به دیدن طبیعت دعوت می کنم.

سلام
ولی من اصلا این شیرینی را دوست ندارم اما چه کنیم که مجبور بودیم چون ممکن بود آب رادیاتورها هم خانه و هم خودمان را ببرد !!!!
خدا به دادتان برسد یک سال ....
ممنونم از لطف و مهربانی اتان بزرگوار
از هر چه بگذریم طبیعت از همه چیز زیباتر است .حتما می بینم...

ثنائی فر چهارشنبه 29 تیر‌ماه سال 1390 ساعت 10:23 ق.ظ http://www.sanae.blogfa.com

تیک حضور ما رو می زنید؟
سلام و عرض ادب و احترام

حضور شما در قلب و جان ما همیشه حاضری می خورد !
باور ندارید ؟ از دلم بپرسید !
سلام و درود بر شما

تسنیم چهارشنبه 29 تیر‌ماه سال 1390 ساعت 12:49 ب.ظ

سلام تنفس عزیز.ممنونم از لطف و مهربانیتان.مدتی است که مشغله ها اجازه ندادند به دنیای مجازی سر بزنم.خیلی خوشحالم از امدنتنان .احساسی در دلم می گوید که به زودی میبینمتان.خوشحالم از این احساس و به انتظار ان روز می مانم.

سلام عزیز مهربان
امیدوارم در همه ی امور موفق باشی و سربلند .ممنونم از محبتت .چه احساس خوشحال کننده ای . اما میدانی که احساس ها درست می گویند! من هم از دیدن شما بسیار خوشحال می شوم

احمد پنج‌شنبه 30 تیر‌ماه سال 1390 ساعت 07:06 ب.ظ http://sarlohe.blogfa.com

.......... پس‌نوشت ..........
حرف‌هامان، دروغین
گریه‌هامـان، دروغین
اشک‌هامان، دروغین
.......... پس‌نوشت ..........
ســـــــــــــــکوت
.......... پس‌نوشت ..........
نسأل‌الله منازل‌الشّهداء

سکوت شبیه ترین چیز به خداست...
با شهدا محشور باشید

سهبا جمعه 31 تیر‌ماه سال 1390 ساعت 04:53 ب.ظ http://sayehsarezendegi.blogsky.com/

سلام عزیزترینم . خسته نباشید ....روزگارتان به شادمانی و تندرستی باشد همیشه .

سلام مهربانم.
سلامت باشید...ممنونم از اینهمه لطف و مهربانی ات .
عصر آدینه ات بخیر و شادی .
دلت شاد و لبت خندان ....

گمنام عاشق همت ثارالله شنبه 1 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 10:05 ق.ظ http://asheghehemmat.blogfa.com/

[گریه][گریه][گریه][گریه][گریه]
رفتند وبی صدا وسبک مثل ابرها//
جامانده ایم درذ اینجا ای شهدا //
سلامت کی پرمیکشه درقفس تنها//
[گل][گل][گل][گل][گل]
(وسیعلم الذین ظلموا ای منقلون ینقلب ینقلون)
والعاقبتو للمتقین//

سلام برادر بزرگوار
جناب سلامت عزیز این وبلاگ شما برای من خیلی سخت باز می شود فکر کنم به دلیل وجود عکسها می باشد ! بارها آمده ام اما موفق نشدم همه مطالبتان را بخوانم ! شاید از کم سعادتی ماست ...
با شهدا محشور باشید .

مریم شنبه 1 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 07:34 ب.ظ http://najvaye-tanhai.blogfa.com

آرام چند نفس عمق می کشم و می روم
می دانم که چقدر خوب و مهربان هستی که تنهایم نمی گذاری و سر می زنی به احساس های سبزم!!!
چرا به مهمانی کلبه ام نمی آیی؟؟؟

نفس هایت همیشه عمیق پر توان باد
ممنونم از مهربانی هایت ... می آیم بزودی !

مادرم زهرا شنبه 1 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 08:43 ب.ظ http://www.senogte.blogfa.com

سلام...
ممنون
خواهش میکنم وظیفه بود.
ایشالا که بتونم خواسته های شما رو اجرا کنم.
در ضمن با احترام لینک شدید.
زهرایی باشید...

سلام
اختیار دارید بزرگوار !
شما قبلا به جمع دوستان پیوسته بودید .
سپاسگزارم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد